Wednesday, February 16, 2011

Buy 1 Free 1 ::terasa untung plak::

dah tghari nk kuar pi lunch dah pun br aku sempat nk wat entry untuk hari nih 
dr td tgh sebuk wat keja 
pastu sesambil tgh wat call tgn ligat dok click tgk entry terbaru kengkawan 
yg menarik mata aku utk tgk 
ade yg aku sempat aku tinggal jejak ade yg hanya pi baca je 


ni pun cite dah lapuk gak la ...
cite jumaat lepas 
ade jualan kat bwh blok kat ministry aku ni 

Buy 1 Free 1


lengging utk Fahim 
aku berkenan yg kelabu tuh 
tp ade NG sikit 
lubang kecik kat lutut
cam tertarik ckit kat jahitan die

kakak si penjual tu kasi free yg hitam sbb yang kelabu tu NG 
untung kan ...sbb legging tu wat pakai nk tido je 

lubang kecik besar mata pencil 2B tuh aku jahit ckit

kakak tu tak berkira aku suka penjual yg macam ni 



Note : jari aku kalut ngan tangkas menekan keyboard sbb nk kejar nk pi mkn plak ...

18 comments:

Nini D.. said...

sempat ke nak g makan ni Manja??...

eT said...

smlm asben beli raket badminton...
buy 1 free 1 jugakk...

eima said...

@Nini D..

tak sempat nk mkn ..
tp tapau je ... tgu boss pi meeting br mkn ...
td kuar ngan Fahim ... suap die mkn je ...
tekak aku dh tak leh nk masuk dah mknan mamak ....heee

eima said...

@eT

best rasa nye bila beli brg buy 1 free 1 ..tp tak kena kuar yg byk cam kat sales2 kat soping kompleks

MrS. F!zA said...

memula igt ko punya..hahaha.. seyes nmpk cam legging org besar..

LiErOSe~QiEmi said...

NG tu ape manje??? 2 kali aku bace, tak faham gak.. aku pun cam Mrs Fiza, igt legging utk ko tadi.. tak gaya untuk budak pun weh besoo je

Amy Syaquena said...

ahai baru nak sound minta satu sekali bukan ko punya rupanya hampeh..tipah tertipu heheh..

E.d.Y said...

peniaga macma tu la yg semua org nak..xberkira

Adyshariz said...

best nya..buy 1 free 1..mmg kakak tu baik ati la..hehe

eima said...

@MrS. F!zA

aku mana leh pakai legging wei ... kurus kering ... hissshh nampak kengkang kang .... even aku tak kengkang ....

eima said...

@LiErOSe~QiEmi

NG tu not good la ...
ade koyak ckit ....
tuh bahsa antarabangsa tu ....haha

eima said...

@Amy Syaquena

seyes mmg nampak cam org besar punya ke ...huhu
ko ok la pakai legging body mantop ...

eima said...

@E.d.Y

betui tuh ...
tak dak pun tipu²...die sendrik yg bgtau aku ..
yg ade koyak tuh ... suruh aku amik yg lain ...tp aku tak nk nk yg kelabu gak ..suruh die cek stok last2 die bg free je

eima said...

@Adyshariz

tu la pasal mudahan die murah rezki ...

Amy Syaquena said...

haha mantop apa nya x de maknanya beb...

Daleela said...

wahwah... bestnye buy 1 free 1

eima said...

@Amy Syaquena

klu eima ..mmg body cam amy tau ...
harap time ngandung je nampak montop sikit ...huhu bila aku nk besar nih ...

eima said...

@Daleela

tula pasal ....aku sgt suka ...berbaloi tu ...