Wednesday, February 9, 2011

Emosi di Pagi Hari


emosi sikit nih ...
hehehe

dr td tgh dok call apartments kat langkawi on 13.3.2011 ...Fully Booked
xceli aku dah call dr bulan Dec 2010 ari tuh 
byk lagi ...
bila aku suruh diorg book awal2 ..
masing² sebuk nk tgu confirmation TM resort 
haaaaaa amik ko semua dah fully booked
pastu sape yg tension ...aku jugak ..
sbb nk kena call semua apartments 
dah puas call  under management hotel 
kena cr private plak...

bila dah dpt ...
nk tgu keputusan org lain plak ...
kang klu dah penuh jap lagi ... aku jugak ...

tolong la ...
jgn la wat cam ni kat aku ....
byk lagi keja hakiki aku tak jalan dr pg tadi tau ...



Note: aku mls nk amik port la...lantak la ... pepandai la korg urus....aku dah penat


15 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

ni mesti kes ko kena buat keje orang len selain bos ko kan??? aku kat sini bukan PA bos je... tp PA i unit wooo dasat kan....

ummiaqeef said...

sabar ye..

MRS. K said...

ape kena mengena ngan tm pulak? apartmen lain takdo ko

:.nick.: said...

pulakkk

siti nurkhijah said...

tu time cuti skolah mmg susah la nak dpt klu x boking awal2...kena terima je lah mana yang ada, tak leh nak byk songeh sangat...

sabar je lah..

eima said...

@LiErOSe~QiEmi

tak le ... aku marah kat adek bradek aku la ...
keja aku tak siap lag tp doks ebuk nk cr hotel kat diorg ...

eima said...

@ummiaqeef

tgh sabo la ni... tak de le marah sgt pun... stress je ...
sbb call semua penuh ...

eima said...

@MRS. K

Family aku nk pi bercuti ..
BIL aku keja TM ..
so nk tgu confirmation dr TM resort dulu .. kompom tak dpt cr apartment lain ..
bila dah jd cam ni ... dah terlambat fully booked la

Zur@ZaRi said...

marah betoi nie=))
sabor yer...

tp mmg tensen kalo nak mengorganize ni kan...

eima said...

@:.nick.:

bis ko ingat ..ko je bleh emosi ...
hahaha

eima said...

@siti nurkhijah

tu la pasal ...
nk yg ade swimming pool la..
nk yg dekat ngan kedai mkn la...
nk kat tgh pekan kuah la...
nk itu nk ini ...
huh org suruh awal tak mo ....

hehehe dah selesai pun kes ..dh dpt cr private punya ... kekeke

ch@ said...

bawak khemah sendiri la, tak boleh ke? ampunkan aku eima. gurau di salah waktu.

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

bab ni yang bosan kan, kite pernah jadik dah booking awal2 last2 minit leh plak resort tepon kata dag full...adei sakit ati tol la awal2 tak mau cakap orang nak plan cantik punyer...sabo k eima, la ni memang nak bercuti susah bebeno nak boooking lebey2 lagik kalo jenis yang ada tajaan company ni..klik2 HB kat sini

~aSHa~ said...

bestnye bercuti bersama family...beramai2..

mekchu said...

eeee... mekchu paham perasaan tu.. betapa hazabnya kalo jadik urusetia & berurusan dgn org sengal2 yg pentingkan diri... lecehhhhhhh sgt....