Sunday, February 6, 2011

hari ni berlalu tanpa apa2 faedah

boring gile hari nih ..
dari pagi sampai petang aku tak dak wat pepe
kain dah 2 bakul menimbun pun aku tak terniat nk melipat
aku lalu lalang depan bakul tuh wat tatau je
wat tak nk nampak 
enPanjang plak hari ni keja 
c kecik Fahim plak tido tak bgn2 dah 3 jam dah die tido dr kul 2 pm td
layan tenet pun dah jenuh 
bosan 

tgk tv plak 
cam biasa la klu hari sabtu ahad mesti cite tak besh 
patut nye kena la letak cite hot2 ckit br la layan 
ni bubuh cite ulangan 
pastu cite lama2 dulu 
sape nk tgk 

pala aku dah pening gile sbb tak dak nk wat pepe
lagipun aku mls nk wat keja rumah 



Note : nk pi cium2 fahim jap ....sedap bau masham die tuh

5 comments:

ch@ said...

eh? tak balik kampung ke? blog sepi aku fikir kau pulang ke kampung.

eima said...

@ch@

balik kg ..ari rabu sampai jumaat...
bb pun bw balik gak tp mls online..mood ke laut ..hahaha

E.d.Y said...

betul la..rasanya hari ni berlalu macam xde apa2 yg berlaku..terbuang macam tu je...huhu

eima said...

@E.d.Y

ko pun rasa mende yg sama cam aku ..
betui la aku tak buat pepe pun ...huhu trasa rugi sgt ...

@e_da said...

kdg2 rasa rugi kan.. tp rasa nak bersantai bermalasan..kalau leh masak pun tunggu org masakan.. ehhehe kdg2 mmg rasa camtu