Sunday, February 20, 2011

Hari Ni yg masih Lemau

sepanjang hari aku dok sesaja ...
masak simple gile ...
goreng ikan masin je 
Fahim plak Sup Telur ngan Karot/megi goreng 
dedua die mkn tp susu ttp nak
hari nih je dah 4 botol
sgt berselera dgn susu 



dah petang baru aku rajin BW + joint Contest/GA
ni dah setel +dh lenguh dok meniarap atas katil 
nk pi mandi jap ...
kejap lagi enPanjang balik nk kuar mkn kat luar + gi shopping 
Fahim plak nk tgk HAFUH...HAFUH ...


o0wh lupa plak budak kecik Fahim dah tido dr kul 3 tadi tu g aku leh surfing nih 
klu tak jgn harap la ..asek die je nk menaip kat Word ngan tengok Ultraman ....
org lain tak dpt la nk numpang guna 


Note : mls nye nk pi kerja esok ....kerja byk sgt la... cepat la masuk boss besar yg baru ....aku dah la xde pembantu ...pembantu PA boss besar tak mo langsung mai tolong aku ..yg die tau nk ilangkan diri ngular je ...

19 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

en panjang keje ek arini?
takpela, utk famili
tu pun dia sanggup lagi balik keje ajak mkn luar & shopping

ksiannye eima..awat la PA lagi sorg tu camtu? takmo nolong langsung ke?kalu la kite bleh tolong, hehehe...

ch@ said...

oni pun suka susu. padahal dah makan nasi. nak juga susu.

eima said...

@Nad @ MamaZakwan

PA boss besar takyah ckp la ...
mmg tak penah bgn dr kerusi die kecuali ade event mkn2...pembantu die tuh ...even eima dah request minta die bantu eima anto surat je ...sbb tepon tak benti nk bunyi ..tak leh nk tgal tmpt pastu surat plak byk ...
tak pe she'll get back.....

eima said...

@ch@

klu pegi checkup ..misi tanya 1 hari susu brape kali amik ...klu jawab almost ten bottle per day ...mesti misi bising aku tak bg anak mkn nasi ...huhu sedangkan mkn dah

ummiaqeef said...

bese la tu, lain org lain pe'elnye..sabar je la..bestnye nak g soping, aku kebosanan ni laki aku duk merepair kete kawan dia dr smlm kat parking umah aku x abis2..duk berkurung je la ngan aqeef kat rumah..

Fida Ghazi said...

sabo ye eima ye.. aku paham.. bos aku pon selalu ganti tmpt bos besar.. dan PA bos besar mmg selalu buat aku mendidih darah!

Bila la nak jadi PA kanan nihhhh!!

mamalieyna said...

aloor dgr org sebut mls kije, kita pun jd malas kija..huhu..bkn sbb kije byk, tp sbb siankan anak, nak kena tgglkan dia..hu~ =P

EdY Zaidi said...

ponteng je esok...amek MC..haha

@e_da said...

kalau tiba harimalas mmg mcm tu kan... makanje apa yg ado..janji kenyang..hihi

Adyshariz said...

samalah..kalau dak kecik ni bangun, jgn harap la lappy ni nk bukak blog..

owhh..keje byk ker..takpe pelan2 kayuh

LiErOSe~QiEmi said...

10 botol ke fahim minum susu?? aku tak tau kat rumah pengasuh dia minum berapa kali, sokmo tak tertanya.. tapi kalau kat rumah, aku rase dia minum dalam 6 botol je kot..

eima said...

@ummiaqeef

aku dah puas berkurung nk kena kuar gak ... huhu seb baik SIL banjer mkn sedap smlm ...

eima said...

@Fida Ghazi

PA Boss Besar opis aku sama besar ngan Kerusi die ...sampai tak leh nk bgn ...hahaha mkn pun org berhantar kat die ...

eima said...

@mamalieyna

penat la ...
klu tak pegi keja nk kena cari pengganti ..
pastu boss aku call je kat umah ..pas tu pembantu pun sama ... pastu mula la aku nk ngamuk ...baik pegi keja tak stress sgt dr dok umah ...heeee

eima said...

@EdY Zaidi

uik nama dah tukar ke ...

klu nk boleh mmg nk ..karang stress la kat umah sbb henpon tak benti berbunyi ... pas tu otak mula pening nk ingat mende kat opis yg tak de depan mate ... huhu

eima said...

@@e_da

ikan masin jejarang mkn mmg sedap ...
fahim pun tumpang jugak mkn nasi ngan ikan masin tu .. tp aku bg die ikan masin gelama yg nipis tuh ..tak masin

eima said...

@Adyshariz
klu die ade bleh nk main lappy nih tp kena berebut gado2...hahaha nk tak nak sebelum die ngamuk cabut keyboard cam ari tu baik bg je ... haha

eima said...

@LiErOSe~QiEmi

fahim klu aku kira 9-10 botol sehari cam baby kan ... asek la nk nyusu ... sbb anak aku tak BF ..klu BF mampuih aku tak buat keja la ... dok menempek je kat aku ...

hyazz said...

weiii... naper ramai lak yg lemau pagi pgi ni ekk... ko pon lemau gak ker eima oiii...hehehe