Thursday, February 10, 2011

Sorry ye Kengkawan





hari nih hingga bulan depan 
aku akan jarang BW blog korg sbb
aku akan amat bz 
sbb boss aku menjalankan tugas boss besar 
ngan 2nd boss besar 
so makna nye kerja aku akan jd 3 kali ganda lebih banyak dr skrg 


aku mmg tak sempat nk bw 
aku minta maaf bebyk 
klu aku ade kesempatan kat umah aku akan pi jejalan ye ...


Minta Maaf Bebanyak ye 
jgn plak korg tak dtg cni klu tak pi jengah korg 




Note : tak suka bila jd cam ni .. aku kelam kabut dah la aku tak dak pembantu .....huhu


utk peserta GA aku ... aku nk minta maaf sbb aku masih tidak sempat utk pegi pos... aku cuba hantar pada sabtu ahad ye ...

9 comments:

Izzatul Iman said...

sabar la ye... semoga sukses dalam menajalankan kerja2 tu...

MRS. K said...

ooii.. aku ada buat entry khas utk ko ni.. cepat tengok

@e_da said...

sunyila blog kami tanpa komen eima.. huhuuuu takpe demi tugas

ciKmOt said...

patut aku rasa sunyi ja...hahaha

.::Lynn::. said...

aku pun tengah sibuk jugak

Nini D.. said...

pelan2 buat keje manja...jgn kelam-kabut

LiErOSe~QiEmi said...

bizinyeeee makcik.. 3 bos punye keje.. adehhhh

kakyong said...

kerja tu harus diutamakan...

E.d.Y said...

selesaikan yg utama dahulu