Tuesday, February 1, 2011

XTVT: Federal Day Pahang VS Harimau Muda

aku baru je sampai rumah 
balik dari Stadium Shah Alam 
tgk games Pahang VS Harimau Muda
Pahang kalah 4-1 

pada minit ke5 separuh masa pertama 
pahang leading dgn 1 gol 
permulaan yang baik ..tp permainan mula hambar tanpa jaring gol selepas itu

separuh masa kedua aku tak leh nk review sbb time tuh aku dah dok dlm keta layan cite Ultraman dengan Fahim 
disebabkan Fahim Meragam mayb disebabkan oleh tak sihat + mengantuk 
sbb siang td tido kejap sgt ...1jam setengah je ...

tp enPanjang balik dlm keadaan cukup bengang + marah
dar mimik muka die waktu berjalan ke kereta pun 
aku dah tau Pahang kalah ...

aku dimaklumkan enSuami Lynn
pun pegi tgk ...

kecewa tak enSuami ko Lynn ??


Note : bazir je pi tgk ..klu corak permainan cam tu ...suruh kite sapot bola sepak Malaysia ..tp tak de perubahan ...

2 comments:

Amy Syaquena said...

Pahang dah menunjukkan belangnya..teruskan

.::Lynn::. said...

memang dia sungguh KECEWA. siap kata. ni last... ahhahhaha