Tuesday, March 22, 2011

Aksi Seks Pemimpin Tetinggi Pembangkang Dirakam ??

wahhh semakin dunia sibuk dengan bencana alam, peperangan dan pemberontakkan 
di Malaysia heboh pasal aksi seks

semakin dekat ngan pilihan raya semakin byk propaganda yan dilancarkan 
oleh pelbagai pihak 


kite sebagai rakyat berhak tentukan sape yang paling layak menerajui negara tersayang 

Undi ditangan Rakyat & Undi adalah Rahsia 




Note: sape ada Video tu sila roger aku ... kikiki

13 comments:

MrS. F!zA said...

aku nk tgk jugak video tu!!!! hahahaha

::Mamalyna:: said...

uitt...ibu ngandung tak leh tengok...hehehe

:.nick.: said...

hoh nasib baik aku takde ...lau tak satu pat kije aku pas...ahhahhah,....pastu masuk ISA...hahah

Ujang9897 said...

ehem2..kalau ada roger2 ek..hahaha

eima said...

@MrS. F!zA

tula bila nk tersebar nih ..kiki

eima said...

@::Mamalyna::

aku nk tgk muka je .. tak tgk part lain .. nk tau sape kah org itu ...
dulu ariel peterporn pun ..aku wat dek laki aku ade..

eima said...

@:.nick.:

idak la sampai ISA sbb itu kan perti pembangkang ...

eima said...

@Ujang9897

ko pun sama arr ...
dulu senang nk dpt .. skrg pyh ckit laki aku dah tukar tmpt keja ...

Amy Syaquena said...

mencari2 juga video tue tapi x de,.. apa la nak jadi dengan anwar nie aduhai..

mamalieyna said...

nak nyibuk gak..sapa lah org tu/..ekeke.. =P

Zur@ZaRi said...

ganas tol iema nie...
maner boley nengok...

baby marah nnt=((

LiErOSe~QiEmi said...

ok, nanti ko dah dapat ko roger aku plak k hahaahah

ummiaqeef said...

kak nam tau u ni...hahaha