Thursday, March 17, 2011

Aku kat Umah ...lalalala ♫

aku ade kat umah......
br balik dr buat buku....
dah lain ek skrg kat klinik ibu & anak Putrajaya
check urine kat lain....
pastu botol urine recycle

termanggu-mangu jugak la td
cam 1st pregnancy plak......




Note : tatau la result darah cam ne ...sbb result lambat sgt tadi misi suruh balik dulu check bulan depan...

aku tak penah dpt suntikan rubela sejak dulu...misi kate mungkin berisiko...huhu takut plak dgr ...mudahan semua nye selamat

17 comments:

syawalsimpsons said...

insyaalh x da pape..mmg dah sgt pun...pening gak aku tgk cam2...siap boleh bw balik botol 2..mmm...

MrS. F!zA said...

result darah?risiko?aiyaa..tk phm la risiko ape?..

eima said...

@MrS. F!zA

pn. fiza result darah biasa tu la ...
yg memula diorg amik 10ml tu...

risiko sbb takpenah amik suntikan rubela...bleh nyebabkan kecacatan..rubela tu pencegahan ...bertawakal je la... redha ...insyaallah semuanye selamat dear... Allah da letakkan segalanye...klu itu kehendakNya ..aku sebagai hamba aku terima dgn redha...

eima said...

@syawalsimpsons

tu la pasal... mayb penjimatan kot...
tak pe la ...

eima said...

@syawalsimpsons

tu la pasal... mayb penjimatan kot...
tak pe la ...

Nad @ MamaZakwan said...

insya-Allah takde pape..
yg penting jaga kesihatan jaga pemakanan..
lain2 berdoa n tawakal saja..
:)
congrats!

ummiaqeef said...

take care..

Amy Syaquena said...

semoga semua nya baik2 aje dear,...

eT said...

xpenah wat kt putrajaya...hehe
ari tu pon sekali jek p sana pasal melawat kawan...

mamalieyna said...

huu~ bestnyer pengalaman peknen kan..walau bosan stp kali nak kena g checkup ..hehe..

..nOj.. said...

wei tahniah ek. sori lambat sket.
nape ko tak penah cucuk rubella. pelik ni. ko dulu skolah obersi ke. rasenye rubella wajib masa darjah 6 kan

cikmOt said...

aku pun heran gak noj...aneh kan...

cikmOt said...

eh jap...awalnya ko wat buku...so bila ko dijangka due???

munna said...

munna pun tak pernah suntik rubella... masa diorg suntik kat sekolah dulu munna tak dtg... setakat ni anak dah 2... Alhamdulillah takde apa-apa...

ch@ said...

huyeee kita pregnant sama-sama. hooo kau bagaikan aku masa 1st pregnant, berat aku merudum jatuh masa 3 bln awal, tapiii lepas tu naik-naik dan terus naik, mcm biasa peneman aku minyak cap kapak, biskut jacob cream cracker kau jgn mkn byk2 dua keping je, celup dgn teh o pns ke, air ada susu jgn la, mmg meloya je la kerjanya. banyak makan buah2an, pear-epal. sekarang pun tengah mabuk tgk mknn juga, bila nmpk minyak bergenang, mula la ngade. hahaaa. sabar eh.

eima said...

@..nOj..

BCG la darjah 6 tuh .. rubela tingkat 3 la...hahha

eima said...

@cikmOt

pe yg ko aneh kak .. aku dulu .. pindah2 skool... pastu time nk cucuk nama aku takdak ..tak dak plak misi tu suruh aku pi cucuk bila dah besar nk kawen ke branak ke