Friday, March 25, 2011

Datang Pejabat Sekejap

aku dtg sekejap ke pejabat 
hanya semata-mata nk setelkan 
hal² segera dan penting je 
ni nk balik dah 

tak sanggup aku nk dok lama² kat pejabat
sejuk ..sampai wat dada aku jadi senak ....

boss pun dah tak tahan dgr aku dok batuk 
dok tanya bila aku nk balik 



Note: tak tenang klu berehat kat umah selagi kerja tak setel ....

5 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

laaa cuti pun datang ofiss??? ko niii rehat je kat rumah.. hal ofis, kol je mintak sapa2 tlg buat..

mkn ubat, jgn lupe k

Nad @ MamaZakwan said...

keje tu sampai bile2 pun takkan abes..
kesihatan tu lagi penting
dah la bawak budak lagi..
take care ok
jangan takut makan ubat!haha!

mamalieyna said...

tu la kan..kalau ada komitmen kerja ni..kalau pntg, serba tak kena dok kt umah..hu~take care~

@e_da said...

moga cepat sembuh eima..

Ujang9897 said...

cpt2 sembuh ek