Wednesday, March 23, 2011

Jom Layan Mende Masam Ni ♥☻♥

sedapnye dpt layan mende masam² cam ni 
dr tak bunting sampai ke bunting aku mmg suka buah²an masam 
manis tak mo ... 






Note : tak bleh slalu mkn tau .. nanti kulit baby tak cantek ... kadang² bila teringin ok la ... oleh itu aku hadkan seminggu sekali je 

27 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

masa kite peknenkan zakwan dulu..memang TAK BOLEH langsung makan masam2 camni..tengok pun tak bleh..TAPI asek nak daging burger jek..tu sebab zakwan lahir pun beratnya 3.66kg, huhu! ^_^

muka sudah nampak seri org preknen la...heheh :)

eima said...

@Nad @ MamaZakwan

br nk selera mkn ...
hopefully balik karang ade le selera mkn cam smlm ... klu tak mmg tak mkn pepe asek minum susu je ....(dh jd fahim..haha)

eima mmg suka mkn buah yg masam2 je ..manis2 tekak tak leh terima ....

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

wah sedapnya kita tak preggy pun suka makan tau, 2 hari lepas baru makan...mesti baby girl ni...ape pun hope eima + baby sentiasa sihat2 hendaknya k...

:.nick.: said...

muke makan asam tak ley blah...adoii la....aku mase ngandung tak hingin makan dulu...pas ngandung ko jgn cakap bantai abih...hahah

ch@ said...

bak aku sikit, mana aku nak cari buah tu eima? dulu, opis lama ada kedai buah kat bawah, opis baru ni takde. huaaa. mau juga-mau juga.

ibu qaleesya said...

cedapnye macam2

MrS. F!zA said...

msa pregnant dulu aku tk mkn pon asam..aku mmg tk suka asam..nsib baik..

*muka ko makan asam macam muka stim je..hahahahaha

Mrs. K aka Ibu Hadif said...

awww...aww.. bukan selalu leh tgk muke ko kat blog ni.hhuuh

eima said...

@♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥

alhamdulillah .. TQ doakan aku ek anje ....ye ke gegirl... bleh ajar posing cam balqis...lalala

eima said...

@:.nick.:

hahaha sedap wei ... ko ingat senang aku nk tayang muka aku dlm blog...hahah

eima said...

@ch@

aku beli kat c4 alamanda la dear....
klu dekat mmg dah hulur dah ...

eima said...

@ibu qaleesya

sedapkan ... heeee sgt besh

eima said...

@MrS. F!zA

sgt sedap ok ... lagi pun aku had kan memakan buah die ..kire bila dpt mkn tu heaven la

eima said...

@Mrs. K aka Ibu Hadif

ko pun prasan aku jrg tempek muka aku kan ... huhuhu

syawalsimpsons said...

ALAMAK...time peknen x sk mkn masam, tp sk mkn benjo..hhuuuhhu

LiErOSe~QiEmi said...

wei, apsal ko mandong muka tak pucat??? aku seri takde.. pucattt je manjang wehhh.. ini tidak adill eceh hihhihi

mamalieyna said...

suka asam!!! kalau peknen, bergnda2 sukanya...heee...~ terus terliur..aduyaii..

Adyshariz said...

sangat layan kalau dpt buah ni..hehe
kot2 baby girl, manalah tau, maknya suka masam2..

Heidi Shafiq said...

adess.. aku xleh telan bende masam2 ni..

eima said...

@LiErOSe~QiEmi

tah la .. aku tempek bedak+blusher bagai kot...huhu

eima said...

@mamalieyna

aku pun terliur tgk asam jawa muda ko ari tu ... heeeeee

eima said...

@Adyshariz

o0o baby girl ...mmg suka masam ek ... huuhuhu
ikut ramalan kalender kuno tu ... mmg gegirl... tp semuanye ketentuan ALLAH...

eima said...

@Heidi Shafiq

sedap ... aku plak tak suka mende manis ...heeee

Ujang9897 said...

mkn asam muka dah mcm mkn lain..wahahahaha

cikmOt said...

eh, ko ngandung ke???

Bionic women said...

Saya lak masa ngandung xleh makan masam..huhu..
eh, betul kata Nad, berseri2 muka org preknen nih..

srikandi cinta said...

ska jugak asam..tapi, kurang la.. :)