Wednesday, March 9, 2011

Saman oh Saman ::abis duit aku tau !!::




terbang lagi duit aku byr saman PDRM plak 
aritu dah byr saman JPJ 

pagi² tadi pas hantar fahim ke skool ngan drama bagai 
aku terus gerak ke IPD putrajaya 
kul 7.30 am dah tercongak dah kat depan kaunter tu pun 
dpt no. 2010/1010 maknanye Q ke 10

tp aku dah maklumkan boss yg aku pi byr saman dulu br masuk opis 
seb baik boss ok tak dak byk songel 

sedey lagi nih sbb bulan ni dah la bulan kami laki bini nye besday 
cam ne nk bg hadiah klu semua duit dah abis byr saman 


esok last, korg dah byr ke ....
kaunter buka sampai kul 10 pm tp tatau la tang no. tu ade lagi ke tak ....



Note : mood merudum.... sbb td pi klinik tp ......

13 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

dh selamat bayor dah, huhu..
oo, besday esok ek? hehehe...

nape? gi checkup ke tadi? doktor ckp ape?ce crite, ce crite

bobhandburry said...

saman la part x best skali kan.. xpela.. kene berator panjang nk byr.. haih..

zu
http://www.zuwairiaiman.com

LiErOSe~QiEmi said...

manjeeeeeeeeeeeeeeee nape??????? nape??????? ko gi klinik pastu????? pastu ape weiiiii???????????

MrS. F!zA said...

cer hbiskan auat tu.. suka nau bt org tertanya2..haha

ch@ said...

pandai kau pergi bayar saman tu semua, aku tak reti langsung wei. semua harap laki aku je, kau tiada duitkah? mahu aku pinjamkan?

:.nick.: said...

hojh aku suda setel

eima said...

@Nad @ MamaZakwan

ok la aku nk wat entry la jwb persoalan korg sbb ramai yg dok tanya mende yg sama kan ....

eima said...

@bobhandburry

aku pegi awal my dear ..so tak dak la beratur sama cam kes JPJ ari tu ... kul 7.30dah tgu kat depan pej ..hahah

eima said...

@LiErOSe~QiEmi

ye la ... jap gi aku jawab ... hehe

eima said...

@MrS. F!zA

jgn la marah ....hehe

eima said...

@ch@

laki mu dah peg polis(polis ke aku pun konpius) wat nk susah kan diri ..hahaha

eima said...

@:.nick.:

ko tak pe la byk duit ... huhuhu sedey tau

ch@ said...

mungkin juga kot. ye laki aku polis. aku tanya juga waja dia tu hari tu, takde samankah? dia kata takde. sebab aku suka langgar lampu merah. ngehehe.