Friday, March 11, 2011

Weekend ni Kami kat Paka, Terengganu

sabtu ahad nih 
kami akan ada kat Paka, Terengganu ::insyaallah::
dok kat Residence Paka

gerak mayb pagi esok tp enPanjang kate mayb kena standby 
so tatau la klu keja siap cepat cepat la kami gerak 
paling lambat mayb pas zohor 

MIL aku plan nk mkn seafood lagi kat sana 
tekak aku dah tak leh nk terima 
asek la mkn seafood 
hopefully ade la mknan lain yg leh masuk tekak aku nanti 
aku kan tgh dok tak lalu sgt nk mkn mende² la ni 


Note: harap nye plan jadi la ...bleh la tgk Pahang nye games malam sabtu tuh ....

8 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

ok, take care ya!
jauh perjalanan tu, kene jaga bebaik kandungan..

jgn lupa stadi entry2 superhero mama yang lepas2..kene berentap dgn cutemum ni, haha!

MRS. K said...

wei.. jangan main kat pantai.. tsunami ni..

ummiaqeef said...

have a nice trip!

LiErOSe~QiEmi said...

ko suke betul dok situ kan.. huhuhu... asik la gi pantai timur, aku hak orang pantai tumir ni dah berbulan2 tak balik.. kedengki dah rase

eima said...

@Nad @ MamaZakwan

tawakal je dear .. nk wat cam ne ...
tp semua nye ok je ...

eima said...

@MRS. K

gile ..takut ..ombak kat cni kuat gile .. tinggi ...

eima said...

@ummiaqeef
TQ...TQ

eima said...

@LiErOSe~QiEmi

Fahim suka laut..lagipun org sponsor ..huhu
kami kuar duit RM 50 je ... tu beli mknan time takdak tukang sponsor...hehhe