Tuesday, April 12, 2011

Akhirnya Dpt Jugak Aku Mkn Durian

jumaat minggu lepas 
pasar mlm putrajaya 
Panjang belikan durian even 2 biji 
sbb nampak cam isi tak besh 
janji bleh rasa dah la 

sedap sgt ...
Fahim paling xcited ...
sebuk dok ckp nk mkn limau 
huhu semua buah die panggey limau
puas dah aku ajar 
tak pe la ..lama² pandai la tu 

tp smlm pun beli durian kat C4 Alamanda
mmg sedap ... biji kecik ..manis ...lemak ... sgt sedap 



pic blur sbb aku pun dah kalut nk jamah gak 
fahim dah 3 ulas tau time nih .... huhu






Note: tringin nk mkn durian kurau ngan musang king ....

15 comments:

MRS. K said...

terer ar ko tau nama durian.. aku tau melantak jer.. tak kisah la durian ape.. muahaha..

apsal perenggan 1st ko tu ayat cam tak kena jek?

eima said...

@MRS. K

betui la tu ...
2 kali la aku mkn durian
smlm ngan jumaat lepas ... hehehe
aku tulis ko tak paham ek....

:.nick.: said...

haahha ....bestnyer ngandong...jage2 manje oiii...durian panas tu...kang darah tinggi time ngandung kang

.::Lynn::. said...

tak kira durian mana, janji dapat makan durian...

cikmOt said...

eh baru terigat....lam peti ada durian...lum abis dimakan...behnya....heaven....

syawalsimpsons said...

sedapnyer...dah lama benor aku x merasa durian ni..alamak...terliur lak pulak..

ummiaqeef said...

pernah makan duriang king kat pasar tani sebiji ade 3-4 ulas je = rm25??? hahaha...

MrS. F!zA said...

hikhik..mujur dh hentam puas2 2mggu lepas..kalo tk kompom aku kempunan..

hyazz said...

besss giler tuh.. si fahim siap ngkat ibu jari lagi... elok2 yer... jgan makan benda panas2 sangat tau... pedas2 pon kena kurang kan... tak lok tuk baby.. buat ubat idam dah ler...hehehe

Fida Ghazi said...

hahaha.. aku baru balun satu peket itu hari.. tak beli bijik..beli kat tesko..dah siap kupas.. bau busuk aku tak kisah.. aku bedal sampai abis! asyikkkk!

~aSHa~ said...

bertambah best kalo makan di bawah pokok durian kan...alahai lamanye tak balik kg...

mamalieyna said...

uik ni kira hantu duyan la jugak ni ye..hehe..sedap tuu...eina pun baru je pekena baru2 ni, rasa nak beli lg wat serawa lak..hehe..

LiErOSe~QiEmi said...

weh, manakan sama dengan doyan mertua aku.. sedap weh!!! hahahahah.. aku pun antu doyan.. perut panas ke tak sokmo tolak tepi bila doyan depan mata.. lepas dah balun 3,4 biji mula la nyesal takot baby apa2 iihihi.. sebbaik dia kuat semangat, so takde pepe..

weh.. bagus la fahim.. qimie paling banyak pun 1 ulas je, tu pun skip2 makannye..

@e_da said...

wah fahim pun suka gak... abisla eima ada geng rebut.. baru sonok makan

aNJe a.k.a MaMa_Balqis said...

mesti sambil fahim wat tangan tu dia cakap "terbaik wok" he...he..