Tuesday, April 26, 2011

aku dpt Kad Kawen Ujang9897

(tak dpt kad ni dr ujang tp dr org lain ...hohoho)



sorry la ujang9897  wlupun aku dpt kad kawen ko 
aku tak leh nk p majlis hang 
sbb nye 
aku kena balik kg. tok belah laki aku wat kenduri jugak 
tak elok la aku sebagai menantu tak balik kan ...
insyaallah klu aku sampai awal dr kg. enPanjang aku kat Rompin nun 
pada hari isnin 2.5.2011 
aku singgah jugak rumah hang ek 
kaco mlm² indah ko ngan Yana 


Anyway kat sini aku nk ucapkan 

"Selamat Pengantin Baru"
Wishing u a lifetime of happiness



jgn lupa baca doa ni ye !!


Ya Allah, jauhkan syaitan daripada kami dan jauhkan syaitan daripada anak yang akan Engkau anugerahkan kepada kami.

Maka jika Allah SWT mentakdirkan untuk dua orang suami isteri itu memperolehi anak, maka anak itu tidak dapat dimudaratkan atau diganggu oleh syaitan.” Hadis ini diriwayatkan oleh Bukhari dan Muslim.



Note : ujang sila bodek & bg door gift kawen ko secara pos kepada aku ... klu tak aku repot segala kegiatan ko kat mak mentua ko .... hahahaha

11 comments:

syawalsimpsons said...

comeykan kad 2...aku pun penah dpt gak...dari kawan aku tahun lepas...semua pakat trend camni lak..hohohoh

ch@ said...

cantikla kad kawen tu eima, comel je dia guna karikatur kartun je.

eima said...

@syawalsimpsons

tu la pasal ..zaman aku dulu ..kad simple je.. pastu aku amik paling murah RM0.50 je ...hahaha

eima said...

@ch@

comey gak la ...
tp jgn puji lelebih kang budak ujang tu ..syok lebih ...

MamaEma said...

saya pun dapat juga.... INSYAALLAH akan sampai...

eima said...

aku tak dpt dr ujang tp dr org lain...huhuhu

.::Lynn::. said...

eima, siap ko ugut si ujang tu yea....
jom makan durian

eima said...

@.::Lynn::.

aku tak dak keta la ... sejak 2 menjak fahim asek melalak tak mo pegi skool abah tukar taktik hantar fahim aku kena naik keta sekali ...
so takdak la aku bw keta lagi ... huhuhu patah kaki ku...

a'ah hari ni kan selasa .....

maszmadi said...

cantik kad tu.. upss terpuji pulak.. hehe

mamalieyna said...

style baru kad kawen gitu eh..comel~

♥MiZz-siHa♥ said...

cantek kad2 kawen skrng..