Wednesday, April 20, 2011

Durian Vs Mainan

petang semalam waktu  amik Fahim jumpa CikMot
pastu gegas terus pi pasar mlm 
kat pasar mlm jumpa ummiaqeef aka roxi kat gerai mainan 

abah beli kan fahim pistol buih lagi
tp yg kali ni tak yah celup²
Mood Fahim :Hepi + minta lg 1 mainan 
"Fire Truck pusing² nyanyi tu"

bila aku tanya kompom ke nk ...klu nak mama beli ....
Fahim diam je ... temenung....
aku tanya lagi .. nak tak ni ...
diam je 

rupa² fahim bkn temenung tp dok tgk gerai durian kat sebelah gerai mainan tu
"ayim nanak la menan.. ayim nk duyan"

tekejut aku die ckp cam tu ....
tp aku tak beli durian kat gerai yg fahim tgk tu tp beli kat gerai yg ade durian peket


Fahim dah jadi pengemar durian dah nih 
sanggup die lepaskan mainan demi durian 


Note : nikmati durian tu paling hebat ....


15 comments:

@e_da said...

wah bukan senang budak tolak mainan demi makanan.. heheh.. nampak benor dia penggemar durian ek.,

♥MiZz-siHa♥ said...

penagan durian lg hebat nie...

.::Lynn::. said...

selamat duit mama beli mainan...

Nad @ MamaZakwan said...

bagusnye fahim
smpi camtu skali ek..
yang penting kenyang...
heheeh

ch@ said...

demi durian ye, sanggup tolak mainan. esok2 dia pergi lagi senang la kau, tak risau nak beli mainan. haha.

wei aku tag kau, jika rajin buatla la ye http://orencantik.blogspot.com/2011/04/diariummi-giveaway.html

cikmOt said...

behnya durian...haihh...nak jugak...

~aSHa~ said...

eehehe kiranye durian ni mmg layak dipanggil raja buah...mmg raja betul...

LiErOSe~QiEmi said...

perkembabangan yg sehat ni manje.. hihihihhi

Ujang9897 said...

sodap wo doyan..=)

maszmadi said...

hm, baru last saturday beli n makan durian.. try bagi kat aisha, dia x mor laks.. huhu rugi kan..

MrS. F!zA said...

amboi fahim lbih rela tolak menan lg sbb nkmkn duyan..kekeke

mamalieyna said...

woo hebatnya penangan durian terhadap fahim..hantu duyan ni~ hee

syawalsimpsons said...

ok la 2...makanan masok perot..hehehhe

Cute MuM said...

boleh geng dengan dania lah nie nanti..
suka makan durian..

ummiaqeef said...

aqeef x makan doyan..smlm beriya nak beli ultraman kecik2 tu..layan je la..kalau x kang berguling lak kat situ..