Friday, April 22, 2011

Hormon Mengandung Menguasai Mental Sejahtera aku

gile dr pg mood tak berubah² kesian anak aku 

sejak 2 menjak ni 
aku nih sensetip benor 
tp aku je tak tayang kat org 
cover ...ttp utk sendri je...

hormon mengandung ni kot ..
dah kuasai mental aku
aku jarang amik port ngan perbuatan org
jarang la aku nk kecik² ati
amukan tu slalu la .. tu mmg aku tak leh nk ubah klu org cr pasal 
yg buat aku ssh la

hari nih 
kejap² nk ngalir air mata
puas aku dok kaver tak mo bg kuar
tah menda la mental aku nih 
sedangkan aku tak pk mende² pun

start minggu 
aku nk sendri² je
tak mo joint sesapa
kecuali budak yg bleh klik ngan aku je 
mls nk beralah selalu la 
penat 


Note : mood sedey sbb ade org mkn durian tayang² pulak.....

22 comments:

@e_da said...

sama ngan diriku arini mudah benar air mata mengalir... tak ngandung pun sentap gak ni camano den ni...

eima said...

@@e_da

aku jarang sentap .. cam ari nih pun tak sentap
nk kate sedey idak plak ...
tp sensetip sikit la ... sbb asek nk ngalir mate tanpa sebab...dah lama aku tak nangis ...mau dekat 4-5 bulan kot....

mamalieyna said...

aduhai..memanglah..kalau peknen...sensitip melampau2//hu~

take care~

@e_da said...

eima lempeng tu bancuh mcm cekodok tp cairkan sikit... jgn terlalu cair.. tu jek la.. hihi

.::Lynn::. said...

orang makan doryan saje mau tayang kat ibu mengandung.. jangan nagis, g ajak panjang carik...

LiErOSe~QiEmi said...

olooo..ciannye ko manje.. biasala kan.. sokmo la bila mengandung ni jiwe sensitip terlebih.. cam aku ni.. tak penah2 aku cakap dgn orang, marah2 pastu terus letak tepon, aku buat.. pastu nyesal tak sudah.. tepon orang tu mintak maaf balik sambil nanges2 hahaah.. poyo je bila igt balik..

KizZ said...

Takpe-takpe...t lama-lama eloklah tu kot...Kiz doakan juga yah...

Nini D.. said...

paham..paham.....
sabo ye..

~aSHa~ said...

tu la hormon mengandung ni mcm2...dan mcm2 perubahan berlaku...

ch@ said...

aku pun emo tgk org dok tayang makan durian sana sini. bila sorang update pasal durian, berderet-deret yg lain update sama, aku nak makan tak dpt-dpt.

♥MiZz-siHa♥ said...

kite klau time2 pregnant mmg cepat sentap pon..hehe..nak2 ngan hubby,lg la cepat sensetive..keke

Fida Ghazi said...

eima nak durian ke eima? alalalala..sian dia.. meh sini meh..suap meh!

eima said...

@.::Lynn::.

hahaha tau pun aku kate kat ko ...hahaha

eima said...

@@e_da

ok nanti nk try ....

eima said...

@LiErOSe~QiEmi

klu aku, aku tak tepon balik dah .. hahaha ego aku lagi tebal la ...hahha

pelik betui yg kali ni ... kakak yg dok sentap ngan aku tu pun aku tak mo layan die ....

eima said...

@KizZ

TQ... TQ....
tak lama ni hopefully

eima said...

@Nini D..


tgh sabo la ni ... hahahha

eima said...

@~aSHa~

tu la kan kak ... ko pun sama ke kak

eima said...

@ch@

ololo cian ch@...
aku dah dpt mkn tp tak brani mkn byk sbb takut sakit plak aku nih....
skrg ni pantang silap sikit nk demam la ... selsema batuk la ...huhu

eima said...

@♥MiZz-siHa♥

pelik betui kan...
tp 1st baby dulu tak ..yg 2nd nih ngade sikit...hahha

eima said...

@Fida Ghazi

menci ko kak ...
dah la tayang durian kaler kuning ... isi cantek tu mencik....

~aSHa~ said...

eheheeh hormon dah stabil skit skrg ni....