Friday, April 29, 2011

Jersi Malaysia Utk Fahim


tadi pegi pusing² jualan area opis aku 
nampak plak bj nih 

material kain ok ...
tak panas
tak tebal
lembut
harga plak mmg murah RM12 je
aku rembat je la 

ari tu tanya kat pasar malam RM25 kain lebih kurang la 

nih pun ok la fahim tak dak lagi Jersi Malaysia ni
Jersi Pahang dah ade 
tak pe nanti mama beli yg kat booth depan stadium plak ek 
kain lebih ok la cam jersi pahang tu ye


Note : Hari ni Fahim cukup 2 Tahun 7 Bulan ....kejap je besar .....tinggi dah separuh bdn mama dah...huhu tak lama lagi mama jd org paling renek dlm rumah la...

10 comments:

@e_da said...

murahla.. nti nak cari gak tuk mika

cikmOt said...

lor, naper tak beli tuk irfan sekali...lalala...

eima said...

@@e_da

mmg murah la ...
pakcik tu kate produk dr siam ...
huhuhu

eima said...

@cikmOt

bkn irfan dah ade ke .. ari tu nampak die pakai jersi

MrS. F!zA said...

haitu nk beli jgak siap msuk plastik dh sekali tgk ada nama player shahrul trus tk jd..hahah kalo nombor aku nak la..anak aku bukan nama shahrul pon.ekekeke

.::Lynn::. said...

asyraff xde lagi jesi malaysia mahu pun pahang... pak dia belikan jesi MU jea.... huhuhu

Nini D.. said...

renek?...bukan la....comei!!

~aSHa~ said...

sama mcm abg danish punye...tapi no.10

Nad @ MamaZakwan said...

nnt maknye kawan ngan baby la..biaq fahim geng ngan pak nye, hehe

♥MiZz-siHa♥ said...

amie xde lg jersi malaysia nie...
br ade jersi roney je..