Wednesday, May 4, 2011

hari yang bosan

busan 
ari ni tatau nk tulis pe
dari td dok bw 
ideas tak dak jugak mari 

nk wat entri ni pun dok menung panjang pe la lagi aku nk taip nih 
nk kate lemau ..kurang dah ...
nk kate tak mkn ..kenyang sudah

fahim pun dah besar tak de dah nk nangis pegi skool 
aku pun dah tak meloya dah 

aku tak dapat kesan pe masalah aku hari nih 



Note : hari ni kekontangan idea .....

13 comments:

hyazz said...

sabau jer lah...jap gi ader la tuuuu...

MRS. K said...

oii..oii.. takkan tiap2 ari ko nak cite masalah kot? miahahah...

cite la pasal kelas masak ko bersama cik lynn tu?

tak pon, cite pasal nak beli umahhhhhhhh?

syawalsimpsons said...

alamak...2 kn tenung lelama monitor 2...pas2 ada la....tinnnggg idea..heheh

cikmOt said...

citer la sal perut ke...hahaha...

eima said...

@hyazz

dah puas tunggu dah ...

eima said...

@MRS. K

masalah... tak dak plak hari2 ade masalah...
tp aku tatau nk tulis pe ni ...

kelas masak... lynn belum ajo lagi
beli umah cancel sbb harga penilaian bg RM170K je org tu nk jual RM180K aku kena tambah 10 K ..rugi baik cr rumah br

eima said...

@syawalsimpsons

tak dak jugak dr pagi dok tgk monitor nih ...

MRS. K said...

meh beli umah aku! aku kasi diskaun 0.00009%.. muahaha...

cepat.cepat.cepat carik umah.. umah makin mahal ohhhh!.. kalau tak duduk pon, leh buat sewa.. ade jugak aset oh!

eima said...

@cikmOt

tak mo la cite sal perut ... tak dak yg menarik sal perut aku nih ... huhuhu

tgu die kuar br menarik ...

♥MiZz-siHa♥ said...

tu kena berzikir lame2 depan monitor tu..br kuar idea tu..

eima said...

@MRS. K

mmg nk beli la cek oi... tu hari² aku call c lynn tu ...

eima said...

@♥MiZz-siHa♥

huhuhuhu

ummiaqeef said...

BOSAN GAK NI SBB BOS BESAR NGAN BOS KECIK XDE..HEHE