Tuesday, June 14, 2011

Earthquake Kat Putrajaya ??

korg ade rasa ke ??
aku tak dak rasa pepe pun 
aku tgk org sebuk² berlari turun 
selamatkan diri @ enjoy dpt skip keja kejap aku tatau

tp yg pasti aku syokkk sbb dpt skip...haha

lama jugak la kat bwh td 
45 minit kot
tgu abg Bomba dpt wat inspection selamat tak bgnan opis aku
almaklum la bgn tak dak sijil dgr cite
klu runtuh tak dak pampasan ...huhu

mati sesia
aku cari² jugak kat mana yg berlaku earthquake hari ni
rupenye  kat Sumatera Utara
info dpt dr Abg Ben 

Dulu walau gunung berapi meletus kat indonesia
kita tak penah rasa
sejak akhir² ni bumi Malaysia boleh rasa semua gegaran yg berlaku kat negara jiran 
adakah Malaysia dah berada di atas laluan gunung berapi ??
adakah negara kita pun akan wujudnya gunung berapi ??
semuanya berkemungkinan...........

Bumi Semakin Tua .... Beringatlah ....

kat luar bangunan tak ramai pun 
semua pakat dok kat lobi sbb ade kerusi 


Note : korg ade rasa ke gegarannya??

19 comments:

AnneRaini said...

Haram aku tak rasa...(dah opis pun kat KL..hihihi)

Cute MuM said...

tak rasa lah..
tetiba teringat kes gegeran masa kat padang dulu.. nasib baik sempat balik mesia seblum tsunami & gunung berapi..

hadaih haritue belum sampai kan? sebab ada satu hadiah patah balik rumah nie..

@e_da said...

tak rasa yang pagi td.. tapi kejap ni mcm ada rasa.. jauh kot.. heheh.. takut kan... moga kita semua dilindungiNYA...

MRS. K said...

baru rasa kui 11.06 pagi.. huhu..

sumatera gempa la.. kesian dorang.. mana nak lari

eima said...

@Cute MuM

belum la dear... uyun penah rasa d real earthquake ??huhu pengalaman tu takut tak ??

eima said...

@@e_da

insyaallah....

eima said...

@AnneRaini

diorg cite lembah kelang pun rasa ... opis anne tak dk atas laluan kot

Bionic women said...

ai kat rumah ni x rasa pun..hehehe..
sebenarnya xtau cerita pun kalau x bukak blog..huhuhu..naif sungguh..

:: noremy bte rahmat :: said...

rasa-rasa............



p/s: jom join giveaway ni http://noremyrahmat.blogspot.com/2011/06/1st-giveaway-princess-house.html

.::Lynn::. said...

tempata aku rasa, tapi semua tengah gila kerja... ekekeke

~aSHa~ said...

jauh skit nak rasa gegaran tu..harap2 takde..

ummiaqeef said...

pagi ade sekali kul 8.10 cmtu..pastu td ade rase lg..pening tetibe! haha

amiey lee said...

aiseh eima tak rasa plak gegar kt sini..nasib la opis bukan kt klcc tower..kalau tak jenuh nak lari ke bawah heee...

Nini D.. said...

ko special kes duk atas kerusi sbb pregnen :)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

makin bhya je rasa..lau dlu,xdr nak rasa kat mlysia ni kan..

p/s: tu la,shapit wat kalut lak..hakhak..

Amy Syaquena said...

amy langsung x tau cerita , hari nie buka blog baru tau.sian kan selalu ketinggalan.

LiErOSe~QiEmi said...

aku pun tak rase weh... tgk fb baru tau semalam hahaahahah

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

salam....jue kat tingkat 4 jpa...tak rasa2 apa pun tapi dia orang buat pengumuman suruh turun..sebab ade bangunan yang crack

Papa Mifz said...

kat shah alam ni x raso lak...