Monday, June 13, 2011

Kerana Cacak

budak yg murah rezeki malam semalam 
dapat kek lebih sepotong
dapat durian se pack lebih 

gara² rambut cacak beliau kot 
wlu cam ne pun itu rezeki dr Allah swt

budak yg payah nk amik gambo
jenuh mama snap .... tak dpt nk snap angle yg nampak cacak tu 


gara² mama mls nk panjat tangga amik baby oil fahim
mama lumur je gel rambut abah kat pala die ...hahahah


Note : beli barang tak seberape pun ... abis dekat seratus .... nampak sgt harga brg dah naik ..aku pun prasan harga roti gardenia naik seposen cam entry lynn ni 

24 comments:

cikmOt said...

pampers susu murah dak?

eima said...

@cikmOt

mahal kak...

MRS. K said...

penat naik tangga??? hikhik..

syawalsimpsons said...

ALAMAK ...fahim comey la cam2...klo ko perasan roti C4 pun mahal dah..adoi.....

@e_da said...

rambut terpacak hensem kan fahim... hihi murah rezki dia..

eima said...

@MRS. K

tak penat tp aku mls la ...
br je trn pastu bdk tu sebuk nk naik sama ....sehari dekat 10 kali naik turun...pasrah...huhu

eima said...

@syawalsimpsons

tak prasana lagi...nanti nk pi usha tgk....

eima said...

@@e_da

gel carrie junior tak lut ngan rambut fahim cuma gel abah je lut...sbb rambut fahim jenis lekat kat pala...hahah

ummiaqeef said...

kahkah! lame x pacakkan rambut aqeef. x soping lg brg byk dah abis..jumaat lps dah rasmi duduk rumah baru..hehe

.::Lynn::. said...

nnti aku tunjuk ko mana tempat nakl letak barang

Bionic women said...

nampak matured faheem buat rambut pacak begitu..

harga barnag semua dah naik kan??? hadoiii

EiJa ZaQuaN said...

yup btol tu harga barang skrg ni mmg dh melampau2 naik..beli stok susu ngan pampers anak jerk dh nak rm200..itu blom masuk barang dapur lagi tu..selalunya eija kalau sekali shopping brg anak ngan brg dapur msti abis RM400...adess..

hhee..encem pacak.., zaquan pun kalau keluar rumah sibuk nak pacak rambut..

ieda said...

huhuhu tul tu dik .. seratus tuu x der ape2 punn semua brg yg kecik2 je .. pelik kan ..

gardenia dah naik rege .. huhu sib baik akak x makan sgt .. suke high5 :)

maszmadi said...

cumel la dak rambut cacak tu.. patut arr murah rezeki.. hihi

hm, ritu beli barang kat Tesco, 4 ke 5 barang jerk rm50++ huhu

Amy Syaquena said...

anak ko nie comel sangat la eima rasa macam nak kidnap je hehehehe...

eima said...

@ummiaqeef

ye ke .... demam tak ??hahha

eima said...

@.::Lynn::.

sila tunjuk...

LiErOSe~QiEmi said...

aku igt ape la cacak tu.. hikhik..

masih terpacak!!! fahim memang hensem pun wehhh.. buat rambut cacak lagi la meruntun hati gadis2 baye dia ahaahaha

eima said...

@Bionic women

tu la pasal ...
beli megi, durian, kek, roti, air kotak,santan kotak, bwg 2-3 butir,frozen ayamas,anggur total RM90+

eima said...

@EiJa ZaQuaN

fahim tak pandai pacak ..sbb mak die mls ...kena wat rambut gitu ...hahah

betul tu .. beli susu ngan pampers je pun dah beratus...huhu

eima said...

@maszmadi

gaji tak naik2...tp harga brg diam2 je naik ....huhu

eima said...

@Amy Syaquena

bleh2 kidnap...mana tau kot nanti amy terjangkit rezeki ....

ch@ said...

dah macam budak besar je fahim ni, boleh lulus masuk sekolah rendah tahun depan. :D

~aSHa~ said...

jadi anak abah la ni ye ikut cara abahnye...


mmg seme mende nak naik skrg ni...gaji naik ciput..barang naik sedebuk..alahai......jadi taraf hidup tak meningkat jugak jadinye