Monday, June 6, 2011

Payah Jugak No nak amik balik deposit tp time nk Bayar senang je

Checklist untuk amik balik bayaran deposit kuarters lama
dah setel 
nk kuar la pi BPH 

tadi kerani yang handle bayaran balik deposit nih kate 
klu semua complete 
dalam masa 7-14 hari dapat balik deposit
klu tak lengkap 
amik masa lama 
2-4 bulan

seb baik semua ade 
tak dak la tunggu lama sgt 
even RM 150 
duit jugak tu 

jiran² korgnya complete tak ??


Note : ade bisnes nih... nenanti la aku up entry ...... 

4 comments:

syawalsimpsons said...

dari dolu lagi BPH lambat...dolu aku kontrak kat BPH pun cam2 gak...mmmm...bukan e2 je...aku nak dpt bayaran balik PTPTN pun lmbt...plg lama setahun...gile kan....

ummiaqeef said...

bab tu yg pening aku nak pikir..nyampah!! 2-3 kali nak turun naik BPH..

*Miss Geli^ said...

aku? baru cabut rumput..erm...basuh basuh umah..erm..apa lagi?

oh, aku tak wat apa apa lagi..

macam biasa, bukak kabinet, tutup balik sebab pitam tengok barang..bukak stor, pastu maki hamun diri sendiri..ape mende aku simpan banyak sangat ni..

jadi, aku tak sampai lagi proses tu

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

sedap tajuk tu, memnag pun semua jenis benda kalo bayar senang nak amik balik deposit seribu satu alasan...tapi tetap gagahkan jugak nakkan deposit tu