Friday, June 10, 2011

Smlm Mkn Free ....TQ Jiran

smlm terima jemputan dari jiran aka kawan
untuk majlis doa selamat
cukup meriah 
makanan pun sedap²
air tgn MIL dia

enPanjang dah lama siap 
kul 8 cam tu dah ade kat umah jiran aku nih 
dah berborak² sementara tunggu majlis nk start

aku kul 8.15pm cam tu baru 
gerak dr rumah 
jerit² panggey Fahim suruh teman mama die 
Fahim cam biasa la klu org ramai² die mula la meragam
siap nk nangis depan umah jiran aku ni
tuan rumah beria ajak masuk 
tp terpaksa tolak la ..kang dibuatnye Fahim melalak 
mampus aku ....cuak..cuak....

sesambil tu majlis mula aku 
bw fahim berjalan umah kengkawan aku dlm 1 lorong
umah dak opis aka BFF aku ngan BFF aku lagi sorg
meen ngan zihan

fahim still lagi wat mood nk melalak die 
time nk mama die dah start boring dah aku terus balik umah 
dok umah tgk tv
seb baik la jiran aku ni baik hati siap dtg jemput kat umah lagi tu 
TQ jiran
siap suruh tapau ...hehehe

sbb  enPanjang yang tetiba sakit perut pas majlis baca yassin
tak sempat die mkn pun 

hepi sgt smlm dpt  berkenalan ngan jiran² baru
peramah²

lps tangkap fahim terus snap ... payah banor die nk amik gambar



Note : Jiran TQ tau sbb jemput kite...jimat gas smlm tak yah memasak .... ckp kat MIL sedap sgt die masak....



9 comments:

Nana said...

comei tgk fahim jeling gitu

.::Lynn::. said...

sekayu baju ko anak beranak!

syawalsimpsons said...

fuyooo makan free 2...x nak ajak aku ke...hhohoohhohoh...fahim comey la jeling2 manja gitu

@e_da said...

wah dah beramah mesra jiran baru yek..

betul la eima.. tengok fahim irag mika.. mata tu sebijik...

@e_da said...

seiras mika..

deelira@deeliraz said...

nice blue :)

emma said...

kenduri doa selamat tue sebelah umah mamalyna yer...ade gak pasan..tp tak g pun sbb tak dijemput (agaknye mase mjemput ritoo kami tade kt umah kot)..suami plak bekejar nak baca yasin kt umah...

ummiaqeef said...

wah...dah buat makan2 ye jiran2.. kita x pindah2 lg, mlm ni baru nak angkut brg besar2..pitam la nak mengemas semula nti..uwaa!!

Isteri Encek Bard said...

alhamdulillah rezeki