Friday, July 22, 2011

aku Ingat Tak Sakit kena Inject...sakit Rupenye

Checkup antenatal smlm misi lupa nk bg vitamin utk aku
Asid Folic, Iron ngan Vitamin C 
stok ade ckit je lagi nampak nye aku nk kena pi beli kat farmasi la
tak dak masa aku nk pi lagi klinik 
beli je obimin senang nk mkn 

kena inject Tetanus
sakit la .. ingatkan tak sakit 
sbb last Fahim dulu
aku pun dah lupa 

cam tu kot baby rasa tiap kali kena inject Vaksin sampai umur 1 tahun setengah tu
ptt la demam



Note : tgh motivate diri sendri yg aku boleh berpantang sendiri 

6 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

nak cucuk gak!!

eima said...

@nuyui a.k.a miss NUSHA

kean kawen cepat2 la dik ...
tak pun hang saje je pi pijak paku karat .. pastu pi klinik kompom kena inject ...hahhaha

ummiaqeef said...

selamat menempuh hari pantang nanti ye.. hehe..

syawalsimpsons said...

ko berpantang sendiri ke....nak aku jaga kan..hiihihii

eima said...

@ummiaqeef

pantang tak kisah tp bab anak menjerit ajak main tgh mlm tu ... hahaha

eima said...

@syawalsimpsons

tak jg pun tak pe .. tolong2 anto mknan + masakan lauk utk aku jd la ...hehehe