Wednesday, July 20, 2011

Fahim ngan BucukNye

Fahim ngan Bucuk + puting mmg tak leh nk dipisahkan
klu tak de tu mmg huru hara la 
aku mmg tak leh nk handle die 
tatau nk pujuk cam ne
sbb semua jd serba tak kena pada die
mula la nk melalak 
nk marah ...nk menjerit..

ko umpan ape pun 
tak jalan nye
klu berjaya pun tak sampai 30 minit die start balik ngaruk die



gini la gaya Fahim menyetimkan diri die..huahuahua

ade 2 jenis cara yg die suka buat pd bucuk
1. letak puting bucuk bucu sarung bantal pada hidung
2. gentel puting bucuk ngan jari telunjuk die


tah bila aku bersedia nk tanggalkan puting Fahim



Note : Anak ngan Abah sama je .....

15 comments:

Bionic women said...

patriotik sungguh bucuk faheem tu. 1 malaysia. haha

note tu sensitif jugak tu, panjang ada bantal bucuk jugak ker? hehe

♥cikmOt♥ said...

alhamdulillah...evenn ke dua anak aku berputing pada asalnya...tapi depa sendiri yang takmo...

kecik2 aku kasi jek puting...sebab asik nak gayut jek...tak larat mak

syawalsimpsons said...

wqahahhh aku pun ada gak bantal 1 malaysia ni..hehheh..tp fahim mmg setia pada negara...huhuhuhu

.::Lynn::. said...

apaknya pun ada bantal busuk juga ka?? hihihi

ummiaqeef said...

aqeef mmg dari kecik x nak puting.. sblm ni dia gantung kat aku je.. tp skarang dah lame benti..huhu..

rasp said...

kids mcm2 ragam kan...
sapphire dolu2 hisap gak puting...
sib baik dia dah stop!

eima said...

@Bionic women

hikhihik..klu die tau ..mampus aku ...

Fahim mmg fanatik ngan duyya ....bendera malaysia

eima said...

@♥cikmOt♥

klu budak nan sorg ni jgn harap la die tak isap puting...
mmg huru hara ... set lengkap tak de .. aku menggila

eima said...

@syawalsimpsons

ramai dah tego2 bucuk die ...
sbb ade bendera malaysia tu

eima said...

@.::Lynn::.

hehe ..bkn takat appa ..amma jugak

eima said...

@rasp

mmg tringin nk stop tkt gigi nanti tak lawa tp mama die tak de kekuatan nk tanggal kan ... tak rela nk menahan amukan c kecik ni.... huru hara ....

MRS. K said...

nasib baik bantal busuk hadif hilang dengan sendirinya... hahha.. lega mak

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

ntah2 mak nya pon same tak..haha..

eima said...

@MRS. K

la dah hilang ..alahai kesian nye hadif.. ngaruk tak die ???

eima said...

@nuyui a.k.a miss NUSHA


hehehe mak wat peluk time tido je tak de gentel2