Wednesday, July 13, 2011

Hari yang menggembirakan betul la hari ni : BE muncul lagi

ade lagi 1 BE yg tonjolkan diri
Alhamdulillah
nuffnang nk tgk prestasi blog aku kot
tah la ...

Anyway TQ Nuffnang ngan Visitors aku 





Note : hari yang menggembirakan ...almaklumla org tak penah dpt BE

25 comments:

MRS. K said...

ala.. tutup pulak. nak tgk bape ratus dapat wei... hehehe

eima said...

@MRS. K

weii br brape sen la.... kuang asam...

.::Lynn::. said...

ko up nama aku,tu dia kasik BE....hihihi

cikmOt said...

apa lagi...sila tegar tegarkan lagi...hehehe

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

wah3..

p/s: dia xleh terbngla sis..haahah..

eima said...

@.::Lynn::.

aku rasa la ...hahahaha

eima said...

@cikmOt

kak ideas ssh mau mari la...

eima said...

@nuyui a.k.a miss NUSHA

brape hari lagi ek dok JB ni ...
2 minggu je kan ...tgal seminggu lagi ek.....

syawalsimpsons said...

OK LA ADA...

maszmadi said...

alhamdulillah, ada gak..... masz nyer xpenah dapat langsung..... huhu tapi x ambik port pon, update pon kengkadang jerk sekarang nie.. manalah nuff nak pandang kan..

@e_da said...

perghh mmg rezki.. BE ku tido... hukhukhuk

Cute MuM said...

bestnya.. tahniah.

eima said...

@syawalsimpsons

lama wo0o nk tgu ade ... dekat 2 tahun ...giloss....

eima said...

@maszmadi

org pun lama masz...2009-2011 br ade....tu xcited tu

eima said...

@@e_da

ni jasa korg jugak tau ....

eima said...

@Cute MuM

mmg rasa besh sbb eima tak penah dpt BE sebelum tu yg keciwi ckit tu .. terlebih xcited...muhahahha

LiErOSe~QiEmi said...

wahhhhhhhhh!!! akhirnyee... tahniah manje.. berkat ko rajin bw kat blog orang.. ko pun ramah, orang suke, be pun suka la hihihi

Nia said...

mak aih..tu dia..4 sekali..rezeki2..:)

Amy Syaquena said...

Pasni ko akan sentiasa rasa happy dan semangat untuk berblogging tue memuncak2 bila nampak hasil macam tue.. tahniah dear..rezeki baby tue....

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

wow banyak tu masyukk la nanti hehe

eima said...

@LiErOSe~QiEmi

yeke ... BW tu wajib klu tak aku busan tak tau wat pe ... heheh

eima said...

@Nia

nuffnang saje bg byk sbb nk tgk potensi blog kot... seswai jd tmpt pengiklanan ke tak ... rasa nye la ...

eima said...

@Amy Syaquena

mungkin la cam amy kate rezeki baby kot... tp lambat lagi nk byk tu .. br 2-3 hari ... hehe

ni jasa amy gak sbb byk bg nasihat betul tak ??

eima said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr

mintak2 la

Cik Muda Sae said...

bg tips la..... ni dari awal sampe la nih, 0.25 je tak naik2 pon...hmmm...~~