Wednesday, July 13, 2011

Laki Aku nk Kawen Lain Ke ??

ni cite hari khamis bertarikh 7 Julai 2011


nampak cam pengantin nk drive pi kawin lain la laki aku ni 
siap berbaju melayu putih+sampin hitam+bersongkok
amboi² kemain lagi ek ko ye ....
jejiran sesebelah tanya 
siap sengih² galak lagi 

actually enPanjang ada konvo hari tu 
Konvo kat ILSAS 
aku tak ikut pun sbb budak bwh 12 tahun tak leh masuk dewan 
takan kami berdua, aku ngan Fahim nk melepak kat luar
baik dok umah 
tp trasa jugak ralat sbb terlepas 1 event cam ni kan 


ni gambo kitorg tgh bergegas nk pegi beli Butang Baju Melayu kat Mydin
seb baik sempat ko 
aku dah cakap ngan enPanjang 2-3 hari sebelum ...butang tak dak hilang kes pindah umah
die buat dek je ... pastu mula la gelabah 
seb baik Mydin ngan umah dekat je 
leh aku main lari² sambil die tgu dlm keta 
waktu kemuncak time lunch hour 
seb baik bini die ni masih active berlari² lagi tau ...



Note : muka laki aku gatai je ...bila org tanya² die ...hiiisssshhhh

7 comments:

cikmOt said...

ko ni...hehehe...

@e_da said...

huh sib baik sempat.. kalau tak .. tak segakla nak konvo.. " pahhhhhhh mana butang baju aku pahhhhh "" heheh teringat p ramlee

amiey lee said...

hahahahaha lawak la eima nih... alahai rugi tak ikut pegi konvo

.:fyzz:. said...

hi..salam kenal...its me fyzz

ngan laki kita nih kena hati2 skit..mana la tau kan..kan jdi citer p ramleee..hehe...

syawalsimpsons said...

hahah...sengal ko eima...laki ko macam...p.ramlee madu tiga.,...

"BUTANG BAJU AKU MANA PAH...BUTANG BAJU MANA...BUJU KEMEJA KAN ADA BUTANG....BUTANG BAJU MELAYU LA..."

heheheh...ko wat aku gelak2 rrrrr pepagi ni...(walhal ngah sedey ni)

ummiaqeef said...

haha..seb baik sempat.. sabo je la..

maszmadi said...

besynyer konvo..... tapi x best lak x dapat join kan... tahniah yerk.....