Saturday, July 23, 2011

Niat nk Buat Donut Lagi

ape xtvt aku pada hari minggu ni ??
aku nk try lg wat donut !!
kali ni guna resepi Nojj
kite tgk berjaya tak 
klu tak berjaya jugak mmg tangan aku ni 
jenis tak leh nk buat kuih 

klu jd niat aku 
nak bg jiran sebelah (sbb nk pulang pinggan die, dah 2 minggu lebih)
bg BFF rasa yg buat donut  sama ngan aku guna resepi kakak opis tak menjadi..hikhik

pastu baru leh buat lagi bg kat org lain plak 
sbb kali ni buat ckit dulu
takut frust lagi 

Donut Cik Lynn bg pun ade lagi 


Note : Hopefully aku rajin la ... jgn niat je nk buat tp tak buat .....

3 comments:

@e_da said...

cayokkkk eima.. mesti boleh punya

Papa Mifz said...

wah rajin yer nak buat donut..siap nak bg kat jiran...terbaik...:)

~aSHa~ said...

kalo jadi..next time buat byk skit..pos ke pantai timur ye....good luck