Monday, July 4, 2011

Sgt Sedih bila .... seb baik dpt diselamatkan

memula td mood sgt down bila 


siri Detective Conan kena licensed kat MangaHere 


tp mood kembali mekar  bila


aku leh sambung baca Detective Conan kat MangaReader

cam ne aku tak jd tak keruan bila syok² baca 
tak leh nk baca 
dah Vol. 28 tau time tu 
aku nk tau la nanti Conan Edogawa tu bertukar jd Shinichi balik tak 
klu nk layan kartun mmg jenuh la 
asek la dok ulang kat Astro Ceria 611 tu

nk beli komik dia ... hehe baik aku beli susu Fahim 




Note : ini la sumber inspirasi aku di kala bosan + siap keja 

14 comments:

@e_da said...

huhu ada gak hiburan kan.. mesti anak eima suka dec conan nanti

.::Lynn::. said...

nanti ko cerita ye dia jadik shinichi balik ker x?

rasp said...

sib baik ada 'penghibur' di kala bosan...
kalo tak mau mati kutu...

Bionic women said...

ooo..minat conan ek. sama ler macam cik abang kita...huhu.
kita nak try layan ler nnti, tapi kita ni jenis cepat bosan. huhu

ch@ said...

nnt ko criter dia jd shinichi blk atau tak eh. aku kadang2 je sempat layan kt TV. nnt aku nk soh abi g langgan.

~aSHa~ said...

ada jugak bahan tuk hilang bosan....

--------------------------
dik, idea ko ttg hantu tuk fahim tu bagus la....bijak bijak...boleh akak tiru

syawalsimpsons said...

boleh la geng ngan laki aku tu....

eima said...

@@e_da

abis la ...
jgn kuar cam conan sudah ...

eima said...

@.::Lynn::.

nanti aku dah abis baca aku cite ok ...siap wat entry ..huhu

eima said...

@rasp

mmg mati kutu ... boring kat opis ni klu tak dak wat pepe ...

eima said...

@Bionic women

tp conan isnyaallah tak bosan ... ade yg besh nye

eima said...

@ch@

nanti aku cite ek ....
langgan komik ke ?? huhu
dulu kecik2 suka la baca skrg tak dak masa la

eima said...

@~aSHa~

mmg kadan tu tak prasan yg masa nk balik dah sampai ... hehehe

..............................
antu ?? o0o yg org komen kat blog kak sha tu ek ...

eima said...

@syawalsimpsons

die pun suka baca komik online gak ke ??