Wednesday, August 24, 2011

Boleh Tukar Lagi Ke Duit Raya ??


dah tinggal brape hari lagi nk raya 
korg baru nk search tarikh tukar duit raya ??
iksh..iskh... kompom bank pun dah tutup dah pertukaran nih 
keyword paling hot dlm 2 minggu nih


Note : ngantuknye ... pttnya boss terus pegi seminar die nk dtg opis dulu plak ...tak dpt aku nk tido kejap pagi nih

14 comments:

cheqna said...

cheqna dah setel bab duit raya semalam =)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

sy dah tukar smlm =)

syawalsimpsons said...

aku tak tukar pon duit raya...laki aku yg sebok..kikikiki....

@e_da said...

sib baik dah settle tukar duit raya... heheh

eT said...

leh tukar duit raya kt sini ker?keke

TuN TeJa said...

dah xleh dah,bank dh habis duit tuk ditukar,aku terpaksa tukar kt tmpt laen seme duit lama....hehehhee..

::NureeN:: said...

ntah lerr.. nureen pon lum tuko lagi, asben kata nk g tuko ari ni

eima said...

@cheqna

org minggu ke2 posa ari tu..hehehe
takut berebut kat bank...

eima said...

@nuyui a.k.a miss NUSHA

nk wit raya dik ...

eima said...

@syawalsimpsons

ko mmg ..kedekut nih

eima said...

@@e_da

pesal ek klu duit ry mesti nk yg keras baru2 ..cam konsep bj raya plak kan ..br semuanya

eima said...

@eT

klu tukar kat cni ..aku yg ade cop CONTOH tu..hahha

eima said...

@TuN TeJa

itu tragedi tahun lepas aku...asal kecik jd la...

eima said...

@::NureeN::

ade lagi ke bank bg utk tukar duit br nih