Friday, August 19, 2011

Diskaun Tol hingga 37.5% Sempena Musim Perayaan & Merdeka

nampak gaya nye kitorg balik kg. aku
nun jauh diutara kena seberang laut tu 
hari raya ke2 la
klu dilambat² kan rugi nk dpt diskaun tu
dpt la berjimat ckit



nk tgk berita lanjut di Utusan Malaysia click here 
berita di Berita Harian



Note: tak sabo nk balun ketupat palas kaw².....

10 comments:

♥cikmOt♥ said...

ishhh...aku kena rancang balik ar cam gini perjalan pulang ke kampung....semata mau diskaun ....akakaka

PUANSTOBERI said...

30 dan 31hb je ker?

Uhuks. Tk merasa lah.

Hihik. mcm la nak balik jauh bebeno akak ni. hihi

Huda said...

diskaunnye 2 hari je ek. kite blk johor bile tah..cam lmbt lg..

MRS. K said...

balik langkawi? oder.. oder...

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

hahah,dah excited sgt tu..

p/s: ehem2,ada jdoh insyaALLAH kak =)

@e_da said...

kitorg balik kg awal tak sempat merasa tol free.. 30 & 31hb je kan

eima said...

@MRS. K

ko nk order yg tak besar tak berat tak hal(coklat)... nk berat² sila pegi sendrik ...sape nk angkut ??

hahaha silap2 sekali aku jatuh laut sbb nk angkut brg2

maszmadi said...

erm, x penah merasa diskaun tol ni.. asik terawal atau terlewat balik jerk.. huhu

cheqna said...

cheqna memang tak akan pernah merasa r bab2 diskaun ni almaklumlah kampung kat kelate je =)

ummiaqeef said...

yeay! aku balik johor 31hb..Alhamdulillah kurang skit beban..hehe