Friday, August 12, 2011

Gian Roti Canai

semalam berbuka dpt hilangkan aku teringin
ROTI CANAI dah dpt
sedap even kuah die tak brape sedap
wlupun aku dok teringin roti canai mamak p.15 depan nissan tu
dpt yg kat Darussalam p.9 pun jadi la

Aku mkn Roti Canai 
Abah ngan Fahim Megi Goreng Ayam

.......................................................................................

smlm jalan² jualan dari kilang kat P.2 tu
tak byk la mende menarik 
bj budak2 pun tak brape besh sbb harga sama cam kat jusco je 
baik beli kat jusco leh kumpul point
kami cuma rembat air botol yg harga sebotol RM2 tu 

sesapa ade anak yg minum susu Dutch Lady mmg leh pegi 
sbb ade promosi susu Dutch Lady RM20 sepeket



Note : jap gi boss ade nk tanya die ... nk tukar duit raya tak ... sbb aku nk pegi tukar duit raya dah .. minggu depan kompom stok abis ...silap² kena berjam² dok kat bank

12 comments:

♥cikmOt♥ said...

semalam dah faks memo pertukaran duit raya tuk seme staff...lega semenya dah setel...minggu depan bila dah siap jumlah yang dipinta, barulah minta duit kat mereka yang nak tukar tu...

so jom ke bank...senang...tak perlu nak beratur seme..angpau pun gerenti dapat...hehehe

Cik Anita said...

buka makan roti canai?

ouh. sedap eh?

Nita entah kenapa tak suka makan roti canai. :P

ch@ said...

RM20 sepeket? yg 1kg ye eima.
ni kena terjah ni.

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

roti canai..lamanya daku xmkn =(

Zue AnnaLeeya said...

haishhh... ko ckp roti canai terliur tau... huhu...

murahnye susu RM20... anak aku minum DL... tp jauh sgt aku nak terjah... kt kuantan xde plak murah gitu.. huhu...

eima said...

@ch@

rasanya ...yg harga asal RM26+ tu ....

ummiaqeef said...

lame x pekena roti canai..

maszmadi said...

erm.. lama x makan roti canai sejak pose nie... best gak buka roti canai kan.. hehe

Huda said...

bln pose ni lom mkn roti canai lg :)

cheqna said...

dah suh staf opis tukarkan...hahahahaha

hyazz said...

bess nye kan bile dah dapat apa yang kita idam...

ch@ said...

ahaaa betulla tu. yg regular punya size. nnt aku nk ajk abi p belanja kt kedai satu malaysia, btl murah agaknya.