Thursday, August 11, 2011

Hafuh² Kegemaran Fahim

Dari kecik sampai dah kanak²
Fahim tak penah tak suka ngan natang yg die panggil HAFUH-HAFUH
klu lalu kat kedai yg ade pasang natang ni 
mmg kena benti ...dok sampai 15-25 minit 
klu tak benti mmg muka masam kadang tu die dok sebut sampai org dlm keta rimas

dulu die bleh bertolak ansur 
klu kate suruh bye² nk balik dah 
die bye² 
tp skrg selagi tak puas 
selagi mama tak rakam Hafuh² tu 
selagi dia tak puas tk leh balik 

klu pi kedai harus bw balik 2-3 straw
sbb straw kan bentuk cam hafuh² tu 
so die main la hafuh² 

klu pegi umah aku mmg bersepah straw
mainan ttp beli tp straw pun ttp amik
yg die main straw 

sgt ralit 

sanggup tu melompat sampai seat belakang semata² nk tgk mende fav die


ni la hafuh² tu





Note : setiap budak ade je mende fav tersendiri 

15 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

haha,mmg hafuh2 tu..

Pn. Zana said...

hehe. ingat apa la hafuh2 tu. anak sy suke belon. mana2 jumpe belon, mesti nak singgah.

ummiaqeef said...

nak tahu aqeef penakut menatang hafuh tu.. ritu ade jalan kaki lalu kedai yg ade menatang tu, pastu tetibe dia benti sorok blakang aku..rupenye menatang tu yg dia takutkan. kan goyang² kan..pastu aku ajak lalu dia berjalan laju sambil pegang kaki aku..hahaha..lawak la muka dia mcm nmpk hantu..

ch@ said...

ooo natang tu ke. hafuh ye namanya. baru la kita tau. hahaha. comel2. oni takut ngn natang ni, dia rasa menda tu kejar dia balik smula. balik2 yg dia tgk langit cari burung.

maszmadi said...

laaa hafuh ker nama bende tu... fahim fahim..... memacam bebudak ni kan.. hehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

alya takut 'hafuh-hafuh' gitu..
heheheh... meraung la die kalo lalu kut tepi..
ntah ler, takut benda alah tu timpa die kot.. ;-p

rasp said...

hehehehe comei lak tengok dia dok khusyuk tgk hafuh2 tu sis...

L said...

huhu kanak2...
anda pemaarah ker?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html#comments

.::Lynn::. said...

hafuh, hafuh bunyi dia...

eima said...

@nuyui a.k.a miss NUSHA

mmg nama natang tu hafuh² ke yui ??

eima said...

@Pn. Zana

Fahim belon pun minat jugak ... sejak kes belon panas putrajaya tu ..letih mak nk melayan die ....

eima said...

@ummiaqeef

fahim pun takut klu dekat .. die suka tgk dr jauh je

eima said...

@ch@

o0o suka bird ek oni...

eima said...

@maszmadi

dr baby lgi die panggey mende tu hafuh2 .....

eima said...

@rasp

dah klu tgk bkn 2-3 minit ..dekat2 sejam mak pak kena tgu