Tuesday, August 2, 2011

Sronok nye Posa

Hari ke2 berpuasa tahun 1432H
ptg smlm terjah bazaar ramadhan Presint 2
mak aih ramainye manusia
bkn aku je xcited org lain pun sama je 
dengan jem nye, parking payah, berjalan berlaga² 
nk beli makanan pun tak nampak sbb umat manusia terlampau ramai sampai tak nampak gerai

balik rumah dah kul 7.10 pm
gegas² goreng keledek
seb baik sempat sebelum azan

tp serius smlm mmg kenyang sgt 
aku nk baring pun tak selesa 
tah la ape yg aku mkn ... rasa cam sikit je 
tido pun awal kul 9 lebih dah tido 
sbb budak kecik pun sama letih die tak tido sepanjang hari
mlm mula nk ngaruk ...semua serba tak kena 
selagi mama tak bw die masuk bilik 
last² sekali mama tido


hari ni ... mood jahat menguasai diri supaya ponteng kerja 
layan tido ... seb baik aku tak tergoda





Note : aktiviti aku pagi ni ... ulang alik pi toilet

29 comments:

syawalsimpsons said...

full tank la tu ...asik ulang alik je ke toilet...aku x terjah pon bazaar semalam...

.::Lynn::. said...

semalam belum kul 9 aku dah tido.. huhuhu

eima said...

@syawalsimpsons

cam biasa air kan 1.5l

eima said...

@.::Lynn::.

kenyang melampau cam aku la tu ...hahahha

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

ececeh..mood baik la ni yer sis..huhuh..

deelira@deeliraz said...

hmm patutla ko x ngantuk wei.. ko tido kul 9. aku kul 11.30 tido.4.30 dah bgn.. adeh.. ngantuk ni asik nguap je nih.. acaner...

@e_da said...

adoii samala pagi ni ulang alik pi toilet .. makan kari beli agaknya semalam

eima said...

@@e_da

aku gi bkn sbb memerut... tp kes air byk air ni

eima said...

@deelira@deeliraz

a'ah la ari ni kurang ckit .. rupenye sbb aku tido awal smlm

eima said...

@nuyui a.k.a miss NUSHA

mood baik ... skrg ni masih lagi la ... tp tatau la lagi la kejap2 lagi ...hehhe

♥mama eza♥ said...

same la...smlm ngah layan citer supermak, pastu incik laki balik buatkan air, pastu terus tertdo..hahaha

LiErOSe~QiEmi said...

sama la manje.. aku pun makan sikit je malam tadi.. sekadar sebiji karipap, 2 ketul cekodok, pastu nasi tak sampai sesenduk.. pastu dah kenyang gile.. perut aku sendat dah weh..

ummiaqeef said...

aku layan tv3 smlm sampai terlelap.. pagi kena bgn awal lak tu siap2 kan sahur pastu x tido dah..

~aSHa~ said...

smlm berjaya tak gi bazar ramadhan...

Amy Syaquena said...

Amy lak makan terlalu banyak sampai sekak perut , jenuh x leh tido perut meragam , pagi nie dah macam nak pergi berperang siapkan senjata.. telan ubat macam2 untuk mengelakkan perut di serang lebih kriktikal huhu...

r'Da said...

kan eima, adoii 1st pose memang btul2 menyengat.. bukan byk mkn,tp byk mnm ais.. kembang perot.. sudahnye kul 9 dah tumbang ketiga3.. siap dak kecik tu pon tumbang.. sedar2 kul 4pg nk sahur..nsb sedar..hahaha

roq said...

jangan ponteng keje.....hehehe...lame x nampak akak....sihat?

hyazz said...

ha a kan.. pegi bazar mesti bess.. macam2 leh tengok..seb bek kat lam kem tu bazar nye kecik jer..tpi bersusun gak ler.. deme ni malas nak masa agak nye... kalau keje lain ler...hehehe

rasp said...

i lum terjah lagi PARAM....
slalunya tengah2 bulan baru terjah...

eima said...

@LiErOSe~QiEmi

aku mkn tak le byk sgt tp la dr ko ... tu pasal aku tak leh nk baring tu...haha

eima said...

@ummiaqeef

aku plak wajib pas mkn sahur tido balik klu tak rasa cam rugi je ...hehe

eima said...

@~aSHa~

hari ni nk pegi jugak ... tp beli kuih je ...

eima said...

@Amy Syaquena

pesal mkn byk pun leh kena gastrik ek ...

eima said...

@r'Da

air je la byk ... mknan tu ckit je la

eima said...

@hyazz
cam eima bkn mls kak ... tp tatau nk masak pe ... laki kite jenis mkn mende remeh2... berat2 tak mo ...

eima said...

@rasp

baguss nye jimat ...

eima said...

@roq

ye ke ..kadang pegi gak lawat ko .. tp tak tinggal komen ...heheh

MRS. K said...

aku rasa kat mana2 pon berlaga bahu la.. kata pon 1st puasa kan? semua orang teruja.. muahaha

eima said...

@MRS. K

hari ke2 dah kurang dah teruja aku ...
aku teruja nk tido je .. gilo betul