Monday, August 15, 2011

Jom Gelek Inul di dapur

hari ni aku bajet nk buat Roti Jala ngan Nasi Goreng Daging Merah je la 
tak mo masak yg leceh² sgt la 

hari ni adunan roti jala tu nk buat lebih ckit la 
sbb ari tu cam tak brape cukup nk bg kat jiran²

cukup la kot 
juadah utk hari ni 
sbb dah 4-5 hari aku berbuka kat luar 
semangat nk memasak dah mundur 

mintak² sempat tgn aku nk menggelek inul hari ni 




Note: bdn dah sronok org dok menghidang ..mula la lemau semacam je

14 comments:

MRS. K said...

oh.. aku ingat ko tak makan kat luar dah.. hehehe..

syawalsimpsons said...

ko x nk pass kat aku ke...aku pon jiran ko gak....presint 16..kiikkikikiki

ummiaqeef said...

rajin mek ni buat kuih..hehehe...kan best kalau umah kite sebelah² kan? ekekeke

Huda said...

uii..caiyuk eima!ko mesti lehnye :)

eima said...

@MRS. K

harus mkn kat luar la... rindu air tgn mamak ..eeuuwww pe aku ckp ni

rindu roti canai arrr

amiey lee said...

eima - sila2 pos kat aku hahahhaa

eima said...

@syawalsimpsons

jauh nye cek .. ingat leh hulur2 gitu ke ....

eima said...

@ummiaqeef

sbb aku tak mkn berat2 time berbuka ... tu pasal kena wat kuih2 ckit

eima said...

@Huda

almaklum la ...lama tak dok dapur

eima said...

@amiey lee

hahaha

Shinnaz Ahmad Rasid said...

sedapnya roti jala! hehe. btw, roti jalan tu macam leceh je nak buat..makan dgn apa?

eima said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

senang sgt nk buat ... mkn kuah kari ayam ....

♥mama eza♥ said...

mak aii, kemain rajin menebar jala....hehehe

ch@ said...

sebelah rumah ko ada rumah kosong lg tak? hahahaha. rajinnya eima. aku lak tak pnh masak di bulan posa ini. semedang beli lauk je. masak nasi je.