Wednesday, August 3, 2011

sedapnye air milo ngan biskut kering ni ....nyum..nyum..

Bulan² Posa cam ni 
tgk gambo ni pun leh  terliur + teringin nk mkn 
sabo je la 



ni gambo dlm simpanan aku 
saje dok godek folder picture 
jumpa plak gambo ni 

klu bulan biasa 
tgk pun wat tatau ...melainkan klu lapo sgt 

korg jgn ingat ni gambo baru ek 
kang ade plak ingat aku tak posa ..melantak biskut ngan air milo panas 
sila lihat entry ni kesahihan
hahahhahah



Note: siang² ni tgk ape pun sedap ......

9 comments:

Huda said...

sabo eima :) ade beberapa jam je lg :)

AnneRaini said...

ala kalo xpose pon xpe...demi kesihatan diri gitu..hehe

♥cikmOt♥ said...

hehehe..aku senyum jelah... :p

PUANSTOBERI said...

kiterang ramai2 kalo bln tak posa, dlm kul 4 camtu, menda camni laku je.
hahahah.

maszmadi said...

iskiskisk, memang sedap.....

mamalieyna said...

hehe...betoi3x.. ^_^

selamat berbuka~ tak lama dh ni..lalala..

syawalsimpsons said...

mmg sedap..aku tgk pon..alamak..nak sikit

Amy Syaquena said...

kalau x puasa tengok biskut gan air milo pun x nak tapi bila time pose tengok je dah cukup menyelerakan..aduhai..

r'Da said...

arghh tergoda!!