Friday, September 30, 2011

Baby Hamper dr Sue ibusyawal

sbb jd org pertama yg bg hadiah utk baby aku ni 
mood sgt happy ok 
ptt le die dok kate surprise²
aku ingat pe la td




aku tak harap pun dpt hadiah utk 2nd baby 
tp bila dpt sgt berbesar hati
bkn besar je ni tau berbunga²


TQ tau sue


Note: Mood sgt gumbira..... 

15 comments:

♥mama eza♥ said...

wah bertuah baby, dah dapat hadiah dulu..hehehe

syawalsimpsons said...

TU LA BELOM KELUAR SUDAH DAPAT..KIKIKIK....AKU DAH KASI TAU SAMA bb...(bb keluar hari sabtu tau 15.10 nanti tau...nnt leh potong ngan aunty soya..kikikikikik)

♥cikmOt♥ said...

wahh...awalnya baby dapat adiah...beso lak tu...

hok ni si mama dia tak lupa nak bukak kut...hahaha

nuyui a.k.a miss YUI said...

rezeki jgn ditolak..besh2..

eima said...

@♥cikmOt♥

yg ni harus bukak la ..aku nk amik bantai tu bubuh dlm beg bw pi spital..... kikiki

lg pun transparent la kak ... kena buka ..jap lagi bw balik fahim dulu yg rasmi ni

eima said...

@syawalsimpsons

TQ sue tau.... hopefully la...
tp aku rasa perut keras semacam je ni ... risau plak aku .... tambah2 ch@ tu dah berslain dah... takutttt

MrS. F!zA said...

wahhh..edban!leh trus basuh dh tu..

@e_da said...

rezki anak.. bertuah baby eima.. heheh

eima said...

@MrS. F!zA

a'ah kan basuh dulu kan .....nanti nk bw pi spital bantai tu

~aSHa~ said...

nanti dpt yg ketiga pun ada lagi hamper2....rezeki anak2...

Nad @ MamaZakwan said...

bestnye dh dpt hadiah...
nk jugak! haha!

mamalieyna said...

AWAINYE DAPAT HADIAH..BEST2X..^_^

ummiaqeef said...

sonotnye dpt hadiah dah.. x sabar lak nak tggu babu kuar, ekekeke..

deelira@deeliraz said...

awalnyer dapat hadiah..

anitadiana said...

amboi nak juga hadiah ne..he..walaupun tak ada beby he..he..seronoknya...