Thursday, September 22, 2011

Kakitangan Awam Naik Gaji ??



aku ade dgr rumors yang org gomen nk dpt kenaikan gaji 
tapi tatau la kebenarannya
kenaikan hingga maksimum 35%

aku semakin percaya rumors ni sbb JPA tgh sebuk dok panggey staff gomen pegi kursus pelarasan gaji 
dan
kite kan nk pilihanraya tak lama lagi 

bkn takat bunyi² dlm gomen org swasta pun dok ckp² jugak
klu betul ade pelarasan gaji alhamdulillah

insyaallah ade rezeki naik la 


Note : tp aku risau la ngan kenaikan harga barangan asasi.....

20 comments:

.::Lynn::. said...

JPA bahagian Saraan kena serangan kulat...
kuar tajuk.. hihihi

Cik Anita said...

untung sungguh lah pada mereka2 yang kerja gomen nih..

AnneRaini said...

betul ke? sellau dgr rumor tp last nanhado jah..mencik..tp kalo betul bestlah hehe

p/s:aku tak keje gomen tp laki aku ye..hehe

MRS. K said...

klu naik, dengar nye kola kena tarik balik! alamat ramai ler dok kuaters.. miahahah...

Si BuDaK KaChAk said...

arap2 swasta pun ade nek gk...
klu x rase x adil lak...
walaupun swasta tp kerajaan pun ade untung gk...

.::Lynn::. said...

manja, bukan g kursus la.. depa buat kiraan penyelarasan gaji...

.:fyzz:. said...

wah2 betui ka..kalau betui syukur sesagnt..

wahida said...

harap2 ni bukan rumours semata....

Wansteddy Tales said...

Harap2 betul sangat2 la... Angguk penuh saksama dan setuju bebenarnya haha...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

huaaa..since awal 2011 dah dengarr..tapi non adooo...tak guna naik kalau lepas tu barang pun naikkk..pls lahhh do something kan! ishhh!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

itula mmg dh dgr rumors ni dr awal thn lagi..
rasa mcm compom jerk naik sbb eija pun ada dgr dr mereka2 yg terlibat (bos2 besar)...2-3 minggu ni bgtau nnti PM nak umumkan berita gembira budget bln 10 ni..hehehe..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

wah,lau btol bagusla..

cina la pd org swasta nii..huhuhu..

boss!! kasi up lg gaji..

Fida Ghazi said...

bukan ke dulu dh ada kabo nak naik pastu senyapppp je...

hmm.. ahkak ikut ajeee.. naik gaji ahkak suka.. tak naik gaji... gitu leeee...

hyazz said...

amin..klu betul ape salah nye..kita gak yg untuk... tadi masa bukak email pon ader terbaca kat internet...pm tengah kaji nak bagi kenaikan tu

LiErOSe~QiEmi said...

confirm naik.. umum dalam bajet 2012 nanti katanya...

tp klu cola potong.. erkkkkk

Ya ALya said...

dengarnyer naik,tapi kan katanyer cola di tarik balik.....dgr je la bajet 2012 ni.....

cheqna said...

kalau benar alhamdulillah..
kalau tak..hurm..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

laju aje aku klik bab ni.. heheh.. ;-p

babe, lama gak dh ai dgr rumors ni..
hrp2 jd realiti nnti, tak nek gaji pun selaras cola ok gak.. =)

haah, pilihanraya ai rasa end of dis year, dh nek nama jaga mengundi.. =)

ch@ said...

biasanya mcm tu kan, bila gaji naik, harga barang pun sama2 naik. syukur rezeki utk bby ko eima. aku sederhana je, tak terbawa nak ikut gaya hidup mewah.

MrS. F!zA said...

wahhhh besarnya hamper raya...