Thursday, September 15, 2011

Open House Taska Fahim

mlm ni ade jemputan Open House Taska Fahim

harus la pergi sbb fahim sgt la suka pergi beraya 
paling die suka klu dpt sambul raya 
isi tak penting tp perkataan duit raya tu

dari 1st raya sampai skrg asek la ajak aku pi raya
tak pun ajak gi opis aku sbb nk duit raya sabo je la

Fahim mesti suka sbb beraya ngan kawan² taska die karang
bleh la aku tgk gelagat anak aku ni bila ngan kawan² dia
slalu klu pegi raya/open house die sgt pemalu
dok diam je 


CM aka k.izan mu pegi tak ??



Note : agak² tokey taska bg tak duit raya kat budak² ek ??

13 comments:

♥mama eza♥ said...

ko pegi ek..aku xdapat join sbb laki aku xde malam ne..payah pulak aku nk handle budak berdua tuh.hehe

syawalsimpsons said...

fuyooo...syawal punyer taska arini..tp antara dorang je la...kikikiki

maszmadi said...

wah sonoklah fahim beraya ngan kengkawan kan.. insyaallah ada duit raya dr tokey taska tu.. hehe

♥cikmOt♥ said...

akak tak p...wakil kat hubby jelah...semput la weii...eh kan stat jam 5 petang...p balik ni jek lah...memalam susah la...hubby kena gegas ke kl...sok perarakan hari malaysia...g pun derang berdua tido awai

eima said...

@♥cikmOt♥

kitorg pegi dh mlm kot....
awal2 tak feel la....

eima said...

@♥mama eza♥

ye ke .. tak de geng la ..klu tak leh kenal2 ..hehehe

eima said...

@syawalsimpsons

0o0 tak jemput mak pak ek

eima said...

@maszmadi

harap2 ade la...

@e_da said...

eima g la.. tgk gelagat dia ngan kawan2 dia camana

ummiaqeef said...

eima, ko g ek? xpe ke x bawak ape2 ek? kan pot luck, ekekeke..

eima said...

@ummiaqeef

tak pe la... aku bg kek pisang c4 + dodol je..kiki

Papa Mifz said...

mesti dah byk kan duit raya fahim...:)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

kmpul duit raya tu..heheh..

sis, kasi alamat.. sy nak kirim kad len lak..