Monday, September 19, 2011

Si Specky Kena Lebih Berhati²


kejadian nih berlaku jalan depan Klinik Kesihatan P.9 ngan Pasaraya Darulsalam
cuaca hujan lebat 
mayb pemandu ni tak nampak kot divider jalan tu 
yg pasti driver ni pakai cermin mata
mayb silau kot
dah la mlm hujan plak 

kesian aku nampak pakcik nih terkial² dok belek keta die
org yg lalu lalang bleh pandang je nk tolong cam ne ...

so berhati² la korg memandu pd waktu mlm dan hujan
terutamanya pada yg memakai cermin mata 

ni bkn entry kutuk org pakai spec ye ... 
org tak pakai spec pun sama je lagi teruk pemanduannya ....



Note : aku dah lama tak bw keta ... 2 minggu sekali je bw keta .... sronok plak ade org beramik berantar kan 





14 comments:

syariza09 said...

masa kejadian ni, sy pun nampak, terpikir gak mcm mana la keta ni boleh naik atas divider...hehehe

syawalsimpsons said...

ALAMAK CAMNE NI...ADOI...CIAN PULAK

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

alahai..cian dia..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

p/s: ok gak.. buat pon snng..

♥cikmOt♥ said...

hurmm...malang tak berbau weii

amiey lee said...

hahaha aku ingt lagi masa akutak pakai spek time drive..salah lorong aku tak nmpak apa yg tulis kt signboard tu :p

@e_da said...

uikk camana leh termasuk tu... tp akupun mlm2 silau kalau drive masuk line jalan org.. huuhuh

Amy Syaquena said...

alahai siannya la pak cik tue..

Cute MuM said...

memang betul.. kalo orang yang rabun nie silau..
sebab tue daddy dania tak berapa suka uyun bawa kereta waktu malam.. lagi2 time hujan.. bahaya katanya..

Huda said...

baca doa before naik kereta :)

LiErOSe~QiEmi said...

tak ci... aku gak kena gi keje sndri, balik sndri.. sob..sob...

eima said...

@LiErOSe~QiEmi

cik bunga tak berbaloi aku bw keta sendri sbb umah aku ngan opis hanya la 8 minit je tu klu byk keta...klu tak de keta aku rasa 4 minit dah sampai kot....rugi minyak ngan parking je...

.::Lynn::. said...

aku pun tengah sedap pergi berhantar, balik berjemput.. rempit pun rempit la... janji xbawak keta.. malas.. hihihi

ch@ said...

kadang2 aku kena gagah juga memandu sendiri, rasa nak nangis je tau. huhuuu. untung ko.