Thursday, September 22, 2011

Si Ultraman Kecik ku

Aku berharap si Otomen kecik aku ni dah bersedia nk menggalas tanggungjawab sebagai seorg abg

budak kaki blasah abah 
dgn ganas, tarik rambut pastu hentam perut 
dah mcm² gaya lagi 

kat mana² pun die akan beraksi klu abah melayan


dan dia juga boleh bertukar sgt soft
cair hati mama tau tgk die cam tu ...loving & caring


sgt xcited dpt pegang & meriba baby sepupu  

aku harap Abg Fahim akan syg adek die cam ne die tunjuk minat die nk syg sepupu die tu
dan xcited tu berkekalan la ....


Note: dah masuk 36 weeks dah.... tinggal 2-3 minggu je lagi......

11 comments:

rasp said...

insyaAllah dia akan jadi seorang abang yg caringggg :)

amiey lee said...

hee ko dh 36 weeks..aku dulu bersalin dlm 36-37 week aja..dua2 anak...standby ajala ye ..heeee

insyaAllah fahim mesti syg adik...

sarah dulu gitu gak..awal2 cemburu lama2 sygg...skrg ni dua kalau main smpai ngekek2 gelak

@e_da said...

debaran semakin tiba kan eima.. fahim tgh praktis jaga adik

::NureeN:: said...

x sabar kan menanti org baru.. moga semuanya selamat...
37 minggu nureen dh bersalin kat ellesya ;)

hyazz said...

wah...dah boleh dah tu...jangan la risau sangat manje oiii... dah dapat adik sok sure dia boleh pikul tanggungjawab dia tuh...

ch@ said...

comel-comel. dia kan anak yg sulung, mesti dia bertanggungjawab pada adik2 dia nanti. fahim dah besar, oni kecik lagi, aku risau juga dia cepuk adik dia. tapi yg aku perati dia sayang baby.

dah sama weeks dgn aku, esok turn aku masuk 37weeks. berdebar siut.

syawalsimpsons said...

AKU DAH LAMA TAK NAMPAK KO KAT KESIHATAN...TAK LAMA LAGI KAN...AYIM KENA JADI ABG LEK LOK TAU...TAK TAU TANYA AUNTY SOYA TAU...

ummiaqeef said...

insyaAllah.. nanti dah kuar adik msti dia pandai sendiri, hehe..

LiErOSe~QiEmi said...

insyaallah.. moge anak kita sama2 leh jadi abang yg baik kan...

manje... aku tinggal lagi 1 minggu.. exited gile dah aku ni ahahaahah....

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

nanti akn terserlah sifat abangya itu..

Ya ALya said...

insyaallah akan jadi abang yg baik......