Tuesday, September 27, 2011

Kesinambungan dr entry perangai pelik

smlm kan aku ade wat entry pasal perangai pelik aku 
dan entry minta maaf kat nuyui

td aku pegi cek purat tetiba tgk ade pos ekspres utk aku
buka jugak la sbb tatau pe isikan 
tgk plak dr dik yui

buka ...buka .... taraaa


1 lagi kad utk aku 
ala dik yui oi
kan dh ckp jgn ssh² lagi pun aku mmg dpt la kad raya mu tu
tp aku ni sengal tak bukak konpiden dr bank 
rupenye kad ko 

anyway TQ tau 
insyaallah tak stop blogging dlm pantang baby tido 
ai ttp online sbb abg Fahim c conqueror lappy tu pi skool 


Note : untung jugak kan ade perangai pelik ...dpt 2 kad ...kiki

8 comments:

syawalsimpsons said...

sweet la kad tu...

::NureeN:: said...

nk tgk gambo eima menunggu saat2 kelahiran bleh? heheh

eima said...

@::NureeN::

bleh ...

::NureeN:: said...

sng la nk maintain bdn.. naik kat perut jekk ;)

Fida Ghazi said...

kalau nak bagi pape kat ko tak payah bungkus lah eima ye.. jimat..

eima said...

@Fida Ghazi

pandai...kiki

Edy Zaidi said...

pos gambar baby banyak2...hehe

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

hahah,untung kan..lalala..

bg kad awal sennag =)