Tuesday, November 29, 2011

Abang Fahim yang Penyayang

Fahim aku sgt respek dengan die
sbb die menjadi sorg abang yg sangat baik dan boleh diharap 
tak de sifat dengki ngan adek die langsung
mmg sgt boleh bertolak ansur 
klu mintak tolong tgk kan adek time aku buat kerja rumah ke 
ke buat la pepe pun 
mmg boleh diharap 
sgt perihatin kat adek die

aku cuma perlu pesan 
"abg nanti tgk kan adek mama nk sidai kain klu adek nangis pujuk klu die nangis  jugak panggey mama "

kadang tu klu adek dok diam sesorg dlm bilik 
mmg dgr dr luar die dok agah adek die 

cuma kadang2 je Fahim ni rasa tergugat ngan kasih sayang aku 
bila bgn tido tgk aku dah ngilit adek die 
die menangis cam minta perhatian aku

bg adek kat abah, aku pujuk fahim ......
Fahim ttp jd anak kesayangan aku.... love him so much !!






Note: Fahim dah mintak adek laki plak !!!

10 comments:

MRS. K said...

abang fahim!
nyonyot tu kasi buang bang!

syawalsimpsons said...

so sweet ayim pegang adik dier...terbaeekkk la..ko doakan aku pulak tau pasni...

ummiaqeef said...

alahai..good boy la fahim..

deelira@deeliraz said...

fahim kena belajo buang puting ok :)

@e_da said...

sweet la abang.. tp mulut tu takleh blah.. sama mcm mika.. 24/7 hehehhe

amiey lee said...

heee sweettt

ch@ said...

comel sangat. haaa, mama cptla sikit adik lelaki tu ye. kekeke.

L said...

waaa. bagola kalu g2.. akak xpayah risaw sgt laar.. ada fahim dah kan.. hehe

jom tgk kejap aja.=)

http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/simple-word.html

Amy Syaquena said...

comelnya anak ko beb , sorrylame x singgah amy busy..hadiah anak ko pun x sempat nak hantar...ada masa nanti amy kirimkan ye

.::Lynn::. said...

harini aku mau khattam blog ko...