Tuesday, December 13, 2011

Antara Perubahan Fahim Selepas Bergelar Abg

Dulu fahim org paling ssh nk menggunting rambut
kami laki bini silap2 bergaduh semata2 sbb anak sorg tu 
mana tak nye 
Fahim punya la payah meragam mengaruk tak mo gunting rambut
nk bawa pi barber die la paling takut 

bila abah jd tukang gunting die 
punya la meragam sampai kena lepuk ngan abah die
aku plak hangin sbb anak aku kena lepuk ngan abah die 
mula la kami laki bini plak berperang 
perang manja2 je 

dulu waktu nk gunting rambut fahim mcm2 cara aku guna nk saiko die
nk bg die dok diam 
tp SEKARANG
Fahim dah leh pi gunting kat kedai 
siap buat rambut cacak2
fahim kate tu rambut men ultraman

 dulu



sekarang

hair style - rambut men


Note: semakin besar semakin matang




8 comments:

♥cikmOt♥ said...

irfan jugak yang belum berubah...masih penakut...adehhh

Nad @ MamaZakwan said...

wweeeewwwiiitttt...
ensem seyh! =P

syawalsimpsons said...

ala so sweet...kenal aayim ni..macam rambuat syawal jaa...

@e_da said...

org kata bila ada adik makin berakal n matang kan..

Amy Syaquena said...

perghhh!! smart dowh, fahim dah besar dan dah mula faham hehe...good boy la fahim nie..

ch@ said...

adehhh, terjatuh hati ni. camno?
fahim dah kadi abg la mama. fahim dah besar ;)

ummiaqeef said...

aqeef ikut mood dia jugak..kalau x nak jgn la paksa..hehe..mmg bese antar kedai je..

LiErOSe~QiEmi said...

hensemmmmmm