Wednesday, December 7, 2011

Fahim & Alisha

Fahim & Alisha pada usia 34 hari

 Fahim


Alisha 

ni plak waktu newborn

 Fahim

Alisha


Fahim si mata bulat
Alisha si mata sepet

Alisha iras abah
Fahim iras aku tang mata je


Fahim waktu dlm pantang mmg kami sekeluarga tak tido lena
tp alisha nk dgr bunyi suara pun payah

tido bertepuk bontot pun dah lena c abg sampai kena guna buai
perbezaan yang amat ketara
mmg betui org kate uruskan anak perempuan lebih senang waktu diorg kecik tp bila dah besar cabaran tu bermula


Note : pengalaman mematangkan aku

9 comments:

ch@ said...

aku tgk gmbr dak dua ni, sama je eima. sekali imbas la. ye la kan drpd baka sama mana nk jauh beza.

errr tapiii ko punya perenggan agak last tu, terbaliklah dgn aku. hehehe, sbb jaga aie sgt sng banding oni yg asyik nak tidur berpangku. apa pun, smua tu kita redah je la kan? blaja.

syawalsimpsons said...

lagi buat aku rasa nak gegurl ni....x da rezeki lagi...

Nad @ MamaZakwan said...

owh....
tak sabar nak tggu dah ni...
cemane plak la adek zakwan nnt, huhu!

deelira@deeliraz said...

sejibik dua badik ni.. :)

Qhaifa Nur said...

betul, pengalaman mematangkan diri kita..

Juliet_iRa~" said...

comelnyaa..heee.

seiras je 2-2 heee...

maszmadi said...

alisha si gadis ayu n pemalu, tu yg susah dengar bunyi suara tu.. hehe

.::Lynn::. said...

ada gak perbezaan nya.. aku selalu kompius ni Asyraf ke Aliya... huhuhu

~aSHa~ said...

yer benar tu...jaga anak dara senang skit...(masa kecik) masa besar kita kena jadi kawan baru dan insyaallah lah kot senang jaganye...

sbb tu ingat kalo boleh nak dpt anak dara je..tapi dpt anak teruna..akak terima dan redha dan sgt gembira jugak anugerah dari NYa....dan tak sangka anak lelaki yg ketiga ni pun mudah dijaga...sepnajang malam tidak berjaga...sekali je berjaga..lepas tu dia kejut akak bangun subuh..eheheheh so sweet la ustaz kecik tu...