Wednesday, December 21, 2011

Journey : Alisha in Trainning

baru 3 jenis teats yang aku dah tukar
brand pureen, japlo & pigeon latex

hanya pigoen yg die nk hisap tp hanya 20ml je
alisha akan tolak2 puting tu guna lidah sambil menjerit2

klu yg japlo tu lubang besar ckit...semua susu meleleh keluar

so hari sabtu lepas aku kuar ikut enPanjag pi opis die 
terus pi jalan2 kat Nilai singgah kedai baby kat Giant Nilai
aso aka nyonya jg kedai tu suggest tommee tippee 
alhamdulillah alisha still refuse tp xde le menjerit2 utk 1st time
dah 3 hari ni bila aku bg botol die boleh habiskan 60ml pastu diam kejap cam biasa nenen mama ttp die nk wlupun takat nk nyot2 2-3 kali


hopefully Alisha ni boleh la terima botol ni dlm jangka masa panjang 
takut aku die refuse lagi nanti

aku suka  sgt tgk muka alisha bila dah tak nk hisap botol tp aku still dok pujuk2 suruh hisap lagi
mulut dok riuh berckp2 seolah2 bgtau die tak mo dah nk nenen plak 
muka manja2 gitu .....




9 comments:

ch@ said...

comellll. ahah, puting tomee tu ala-ala breast. tapi pd alisha breast mama lagi bestla. aie belasah smua puting botol. puting kosong tu dia tak nak.

~aSHa~ said...

byk tak stok susu dah?

♥mama eza♥ said...

anak aku dulu pon mase mula2 nk ajar botol puting laindie xnak, nk tommee tippee sbb same ngan breast..alhamdulillah smpi skang dok minum botol tu jek...

Seri said...

jiran, anak kami pun.. stil gune tommee tippe..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

mak aih rambuttt spikey yuolls!!! hehe

maszmadi said...

meriahnyer rambut alisha..... hehe

good girl la alisha ni kan, leh isap susu botol, snang la ko nak keje nnti eima kan..

Nens Collection said...

rambut pacak tu..
wahh dah pandai pilih puting cedap2 ye..hehe

Lady Rina said...

comelnya bby....

LiErOSe~QiEmi said...

lebat rambut anak ko..

eh ape brand tu? kat ner ada jual??beso melekap pada mulut cam breast ibu gak.. nak cari gak la anak aku pun tak nak botol tu...