Thursday, December 8, 2011

kenapa perempuan perlu berkhatan

Hukum khatan bg wanita adalah wajib
info dr Jakim

jika perempuan tidak dikhatan ia akan memudaratkan kehidupan seksualnya

1. mudah teransang disahihkan oleh pakar perubatan
2. mudah terandang tetapi tidak dapat mencapai kepuasan seksual

jika dikhatankan :

wanita tersebut akan mencapai kepuasan seksual kerana 

“Kelentit wanita (yang dipotong sebahagian jika dikhatan) yang berada di pangkal faraj wanita memberi rangsangan terkuat untuk hubungan lelaki dan wanita, dan kekuatan rangsangannya boleh mencecah 7 kali lebih sensitif dari zakar lelaki.”


sbb utama mengapa perermpuan perlu dikhatan adalah ia untuk mengelak perkara yang tidak elok iaitu mudah teransang dan mungkin akan terjebak dlm perkara yang tidak diingini.....



Note : tgh dok nak cari klinik utk anak dara aku ni




5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

terandang tu apa?? huhu..

sunat jgn tak sunat.

Qhaifa Nur said...

sebab tu kena sunat....

first time tengok gegurl sunat, gitu rupanya, nangis pun kejap aja...

maszmadi said...

ooo baru tau nieh walo ada anak pompuan... hehe

Amy Syaquena said...

perkongsian yang menarik , baru tahu thanks ye..

.::Lynn::. said...

Aliya sunat kat Klinik An-nur bangi.. Hospital An-Nur pun ok gak