Wednesday, December 28, 2011

Our 4th Wedding Anniversary

Hari ni 28 Disember 2011 ialah ulang tahun ke 4 perkahwinan aku ngan enPanjang
tak sangka kan dah 4 tahun aku kawen 
cam tak terasa pun masa berlalu 
aku kadang tu terlupa tahun bila aku kawen cuma ingat tarikh je 
kadang tu aku kena ingat tahun kelahiran fahim utk ingat tahun aku kawen 

aku selamat diijabkabulkan pada 28/12/2007 dan Kenduri pada 29/12/2007
Fahim plak lahir pada 29/9/2008
ironi kan ...hikhik

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan ke4 yang ...
love u so much....

aku sentiasa panjatkan doa supaya jodoh kami berkekalan, berbahagia dan dimurahkan rezeki sepanjang hayat kami






Note: klu bleh kembali ke hari aku kawen ...aku nk tukar mak andam aku tuh .....

14 comments:

Nini D.. said...

ko nk tukar mak andam?apsal?

happy anniversary Manja :)

.::Lynn::. said...

epi anniversary Manja!

♥mama eza♥ said...

hepy anniversary beb

Nens Collection said...

hepi anibeseri ke 4
cantik je..nape nk tukar dear?

AnneRaini said...

happy anniversari....semoga terus berbahgia..

MRS. K said...

slamat ulangtahun! eh, aku kawin dulu eh dari ko??

bunting pelamin nih!

syawalsimpsons said...

happy anniversary....walau nak tuko mak andam still cantik tu...tp nampak lain muka ko erk..

Cik Anita said...

kenapa dgn mak andm?

neway happy anniverseri ya.

:)

ummiaqeef said...

hepi ann!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Happy Anniversary..^_^
Moga kekeal bahagia selamanya hingga ke hujung nyawa..AMIN..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

epi anniversary both of u!!!

deelira@deeliraz said...

sempat lagi request nak tuko mak andam :p

eppy annibeseri utk manja dan suami :)

@e_da said...

happy belated anniversarry eima.. semoga kebahagian berkekalan..


ni resepi kek batik

http://lakaranhatii.blogspot.com/2011/11/kek-batik-mamamika.html

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt ulgthn perkhwinan yer sis..