Tuesday, December 6, 2011

Saat Indah Bila Bergelar Ibu

wlupun alisha 2-3 hari lagi nk masuk 2 bulan usia die
aku ttp nak update pasal ni
buat kenangan di masa akan dtg 
pic ni dlm hp enPanjang

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

kejadian ni dlm 10-15 minit selepas Nur Alisha Maisara bt. Muhamad Azhari
selamat dilahirkan dan selesai dicuci oleh staff KPMC

Makanan Pertama alisha selepas menjenguk dunia adalah makanan yg paling berkhasiat penuh ngan nutrien yang tiada tandingan dgn mknan2 lain iaitu susu ibu


Alisha dipuji oleh SN di ctu sbb baru je lahir dah pandai nyot2 bila di sua nipple aku



Note: hopefully niat suci aku nk menyusui Alisha sehingga die besar tercapai ...dan mudahan rezeki utk alisha sentiasa ada .....

12 comments:

eT said...

amin...moga baby makin tembam ngan susu ibu..:)

Shinnaz Ahmad Rasid said...

congrats!!! comelnya alisha!

syawalsimpsons said...

amminnnn....moga kehendaknyer..terrer tu anak ko tu...tiru abg ayim kot...

rasp said...

syukur alhamdulillah...
pandai alisha...smoga makin sihat & bambam dia nanti...

♥mama eza♥ said...

teruskan penyusuan susu ibu beb....caiyok2

ch@ said...

syukur eima, bestkan? sama mcm aie, keluar je terus pandai. sua je. teruskan tau, aku dah tertewas. tapi aie still lagi susu badan.

MRS. K said...

^____^

AdanyaKauUntukku said...

so sweet...
happy breastfeeding!!

amiey lee said...

selamat bf..ye eima...semga berjaya aminn

@e_da said...

heheh good pandai menyusu... mika dulu tak berapa pandai.. tak dapat mengamuk

mamalieyna said...

waah good girl n clever girl la..^_^///tahniah..baru lepas dgr ceramah psl ni tadi kt spital..^_^

~aSHa~ said...

ehehe seksi yu...
comey cara dia menghisap tu....