Wednesday, January 4, 2012

Detik 2012, Warga Putrajaya Kecewa

detik 1200 am 01012012 mmg dinanti penuh semangat 
di atas jambatan putrajaya 
mata semua ke langit 
camera muncung panjang standby hala ke atas

10 minit berlalu tak de pepe pun meletup kat langit
mulut-mulut mula berbunyi
"kedekut betul...kedekut betul"

tetiba mercun KLCC ni yg org kg aku panggil korg aku tatau la 
meletup 10 das cam tu 


selepas 15 minit manusia-manusia masih lagi berharap yg jam kat putrajaya ni lambat 
yang akan ada tembakan bunga api yg meriah dan cantik

tp manusia-manusia pulang ngan hampa 
menunggu dr jam 9pm menempah parking keta 
dengan penuh harapan

Detik Tahun Baru 2012 penuh kehampaan
tp budak2 besar Fahim ape yg die tau 
even mercun yg ditembak die ckp besh ...sadis sadis....


Note : dr buat konsert baiklah tembak bunga api .....aku tak suka tgk org2 terkinja2 atas pentas ....

7 comments:

@e_da said...

tahun ni kami tgk yg kat klcc.. tu pun sbb sepupu2 dtg nak tgk kalau tak tak g gak.. yg meriah katanya kat dataran kl tahun ni

♥mama eza♥ said...

oh ye ker beb...xbest la camtuh...aku pon xsuke tgk konsert..baik la bunga api kan

MRS. K said...

bunga api pon membazir weii.. bakar duit semua tu.. huhuhu

baik la pi dengar ceramah taon baru ustaz azhar idrus kat shah alam. ngeeee...

.::Lynn::. said...

aku langsung xkisah...
tido dan bangun ditahun baru...

amiey lee said...

hee kami dh selamat tido malam tu hahahahahahaa

Sidratul Muntaha said...

xsambut dan tak tunggu pun
kat masjid siap ade buat sambutan dgn nasyid and mengaji
lepas tu kat kuil batu caves plak tembak sikti mercun
jadilah..
lepas tu kami tido..
ahahhaa
pagi bgn lepas tu blik temerloh.
celebrate birthday ank2

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

ha ha ha terbak entry ni, tak de sambutan ke?kita time tu dah selamat zzzzzzzzz.....dalam mimpi la tengok bunga api