Wednesday, January 18, 2012

Jari & Nur Alisha

Alisha aku tgk dah keturun abg dah pun
cuma beza abg isap puting
Alisha isap jari
waktu bersarung tgn die isap sarung tgn tu 
sbb aku risau sisa² sabun
aku tanggalkan sarung tgn usia awal 2 bulan

aku prasan alisha start isap jari/sarung tgn usia dia dlm 6-7 minggu




awal²nya mmg aku slalu je tarik tgn adek dr dihisap
tp lama² aku mls sbb wlu camne pun dia hisap gak

Fahim pun slalu terjerit² kunun marah² adek jgn isap jari





Note : klu puting bleh gak buang nk bg tanggal puting tp klu jari takan nk kerat jari kot ....

23 comments:

♥mama eza♥ said...

alolo comeynyer nyonyot ibu jari...die nanges lg x weh...

nuyui a.k.a miss YUI said...

geram tgk pipi n rmbt dia yg lebat tu..

syawalsimpsons said...

sengal ko nak kerat jari..kakakkak...takpe...mmg sayang abg tu ikut gaya abang ayim tu...kikikikii

@e_da said...

eima ok lg kot isap jari tp pastikan jari dia bersih la.. puting ni kalau hilang mati kita bab dia mngamuk... kalau mika camtu la..

eima said...

@♥mama eza♥

nangis la ... nk gila kami laki bini ...
tak mo benti2 plak tu ....sampai aku sumbat mulut ngan puting ... diam kejap nangis lagi pastu bw kuar gi alamanda dia diam.....balik umah tido dlm keta sampai pg ni... tgk la ptg karang cam ne lak

~aSHa~ said...

org kata..budak hisap jari ni budak baik..

anak akak pun hisap jari tau...

::NureeN:: said...

x pe biar dia hisap jari dr isap puting susah nk buang nanti :)

eima said...

@@e_da

fahim gitu la...samaje ngan mika tu ... takdak mengamuk ade diam je ... tenang mama ....hahah

eima said...

@~aSHa~

ye ke ...hikhik
bagus la gitu .. akak cam ne nk buat klu budak asek nangis je ek bila kita amik die kat taska ... kami ni dh mati kutu dah ..

Nad @ MamaZakwan said...

adoiyai, nyotnyot jugak..
hehehe

maszmadi said...

alohai alisha... ikat ler tangan tu biar dia x leh nak isap jari.. huhu

tengok macam sedap jerk dia isap jari tu kan..

LiErOSe~QiEmi said...

sama la weh, eqal pun isap jari... pastu si qimie selalu la cakap, "adikkk jgn isap tangan.. adikkk ishhh adikk ni.. mama tengok la adikkkk nii.." dia tarik tangan adik dia adik dia isap balik tu yg ngadu lak kat aku tu hahahah.. lawak..

tp eqal isap jari sampai nak termuntah2.. sebab dia masuk tangan dia dalam2 kot...

Nini D.. said...

aiyoo....

rasp said...

alololo comei nye dia....

mamanya kijam tul nak potong jari anaknya hehehehehehe..funny lah u nie sis...

♥cikmOt♥ said...

masih tercacak lagi...hehehe...
comel...bilalah rambut iris nak jadi cam gini...hehehe

ieda said...

alorh2 ... nak adikk tuu ekkeke ;)

ummiaqeef said...

anak eza pulak x nak balik..duk melekat kat kak mek..hehe..

MRS. K said...

aku dulu pon risau sbb hadif isap jari takot smpai ke besar.. kan orang cakap takut jari kemek la, gigi jongan la.. tapi skang tak isap dah.. aku pon tak sedar aku bile die stop sendiri

adarnadzmie said...

salam kenal dr akak...suke bc blog izma ni... mcm2 ada...yg paling syok tgk si comel 2 beradik tu...

sukenya dia isap jari...hehe

Nia said...

takpe, slow2 train dia jgn hisap jari. takut ganggu gigi nak tumbuh nanti kan.

♥mama eza♥ said...

siannyer alisha, tp mayb la die baru lagi kot ...hope alisha ok yek..

heheh ummiaqeef:kemain xnak balik nak dok situ

.::Lynn::. said...

takpe, jari xleh tanggal, kal hilango puting, jengguh nak carik... hihihi

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

anak sy pon suka isap jari hehehe